Zatím mam 1:35 ZVEZDA vz.1942 potom REVEL 1943 TAMA... FORMOŠKA -nebo tak nějak - a ZVEZDA 34/85 tak ještě tu poslední s ne z uženou věží - fnuk fnuk poradíte jakou????????????? - již mam doma přímo z DUKLY článek z pásu T-34 a k němu hřeben na pás - tak proto otravuji s pomocí
T 34/85 věžové číslo 875 byl vyrobený v závodě 112 měl věž kompozitní se dvěma spojenými ventilátory vzadu. Model v této konfiguraci dělá jenom Academy. Model tohoto typu od Maquette MQ 3502 má bohužel špatné rozměry věže, oddělené hříbky ventilátoru a špatné kola (a to nejenom typově).Fotka obalu modelu od MSD který je v příspěvku má věž úplně jinou.Téčko ŽIŽKA v.z 183 rané produkce (nálitky kolem pistolportů a absence vyboulení v levé přední části věže takzvané psaníčko) pokud vím jako stříkaný model nikdo nedělá takže bude asi nutná konverze třeba od Zvezdy. Tento typ odlévané věže produkoval Anubis ale ten je v současnosti asi nedostupný. Přikládám ještě další tři fotky které mám mimo ty v knize pana Milana Kopeckého 1.cs tanková brigáda v SSSR od MBI.
JardaKVLH píše:Jsem v technice trochu blbééééé - pistol port je ?????
Pistolport je ta bradavice na obou bocích věže. Je to v podstatě díra ve věži, která je ucpaná něčím co se nejvíc podobá hrušce na řetízku. Zevnitř to jde odšpuntovat a vzniklou dírou v boku věže vítat případné návštěvníky na tanku střelbou z pistole/samopalu. Měl by tím jít vyšoupnout snad i obranný granát.
„Problém současného světa je, že hlupáci jsou si skálopevně jistí, ale lidé inteligentní jsou plní pochybností,“ nositel Nobelovy ceny Bertrand Russell.
Ano většina tanků T 34/85 zachycená na dobových snímcích je stejného výrobního závodu 112 s tímto typem věže, jiný typ věže měl tank s věžovým číslem 603 ale také ze závodu 112 dřívější produkce. Také se uvádí ve dřív zmíněné knize že naše jednotka používala i T 34/85 s kanonem D5T ale znám jenom jedinou fotku právě z této knihy.
Zase otravuji ještě prosím potřebuji poradit jaký doplněk kol v 1:35 pro téčko s uženou věží - u modelu 34/76 REVEL jsou kola s krátkým- žebrem tak že na přestavbu to nepůjde
Stavebnice Revelu je vlastně přebal modelu ICM .Ten obsahuje jak celokovová kola s vnitřní amortizací tak kompletní sadu litých kol s půlenými žebry raného provedení.Na žádné mně známé fotce ŽIŽKY není úplně jasné kterým typem je tank vybaven je jasně patrné jen že levé první kolo je pravděpodobně při opravě vyměněno za lisované plné a asi všechna kola postrádají zdobení gumové bandáže. Takže můj osobní názor je, vzhledem k tomu že se jedná o T 34/85 ze závodu 183 nejranější produkce které byly z výroby běžně osazovány litými koly s každým druhým žebrem půleným nebude nutné dokupovat jiná kola, bude třeba jen zatmelit na kolech umístěných ve stavebnici gumovou bandáž.
Paráda - tak jak příjde 34 od ACADEMY pomalu, jdu na věc. PÁNOVÉ VŠEM VÁM MOC MOC DĚKUJI ZA VÉÉÉÉLKOUU POMOC - Poprvé od školních let jdu v 51 letech do techniky to víte já začínal na 109 tkách z KP-S-199
Podle mého osobního názoru určitě ano. Jeden polský autor napsal že ani sami sověti asi přesně neznají převod 4BO do FS codu. Podle něj se barvy vyráběly u několika výrobců a měly různé odstíny. Když se k tomu připočítá kvalita sovětské výroby, kvalita aplikace povrchové úpravy a provozní opotřebení si myslím že by se dalo konstatovat že sovětské tanky za WW II byly zelené.