tak to vemu popořadě.

fotky: dobových je asi 100Mb a ze srazů taky něco zaberou, tak je budu postupně posílat
manuály: to bude horší, lépe řečeno časově náročnější.

Nechtějte po mně scenovat celý manuály

Toho druhýho bych chtěl dát do early stavu, takže otevřenou kabinu. Už jsem se radoval, když mi přišel katalog náhradních dílů, že tam bude kabina, smůla pouze katalogový číslo. Ale je tam pěkně nakreslená střecha.
Vim, že jste puntíčkáři, nemá někdo nafocenou a změřenou GS 30cwt korbu. Stejná je jak u Austina, tak i u Bedforda. Bohužel Commer, jak jste ho taky zmiňovali, jí má jinou. Jinak bych už měl plánek od kámoše co ho má.

Jo, ještě k tomu mýmu, prosim neberte v úvahu světla, přední jsou z PV3S a zadní taky český. orig již mám doma, ale zase problém, nemám )úchyty a tyč co je drží je uřezaná. Podle mně dojel do Čech jako echt military, což je jenom jedno přední světlo, což pro nornální provoz byl problém, tak ho původní majitel nahradil stejným párem světel.
Radek