Ještě k tomu původnímu obrázku, myslím že jde o stejné auto které jsem před třemi lety fotil na srazu (posuďte si to sami dle fotek) . Pokud ano je to Austin K30, mluvil jsem s majitelem a protože jsem měl pochyby, ukázal mi doklady a tam je to uvedeno zcela jednoznačně.
..přesně tak..! Já si také myslím,že je to K-30ka..ale ta měla vzadu oproti K-2 tupláky..ale tohle autíčko na fotkách je nějaký přezutý..?!? Přední kola se pod blatník skoro nevejdou..tak si myslím,že to obutí není originální..kola spíš vypadají že jsou z Commera Q2..
..a ještě jsem nakonec našel i toho Commera Q2 s kapotou..je to verze Mk2-GS... ..ale to už je verze poválečná.. ekvivalent Mk2 měla i Q4..taky už měla zakulacenou masku...
to zdesko, projevil jsem podobnou pochybnost, právě proto majitel vytáhl doklady a celkem snadno mi dokázal že je to K-30. Údajně by snad měl být z ČR, tedy asi po ČSSOB, ale to je spíš názor.
Z čech je určitě, aspoň co si pamatuju je to dva roky co jsem s majitelem mluvil. Pravděpodobně ho potkám zase na jaře někde na srazu, Pokud vím sbírá jenom Austiny, a určitě se ho zkusím zeptat na podrobnosti kolem tohohle auta. Akorát neslibuju že se budu namáhat s tím si pamatovat že bych to mohl dát sem.
Zdravím všechny, náhodou při hledání Austinů na webu jsem našel vaši stránku.
Takže abych uved věci na pravou míru:
Austin kterýho tu řešíte je můj. Jedná se o K30/YK rok výroby 1940, do čech přišel jako UNRRA, 22.10.1946, pak jezdil v Rokycanech, potom byl u sběratele v Praze a teď je u nás (rodinná sbírka http://www.austincars.wz.cz) již dobrejch 18 let. Jsou k němu veškerý papíry co přišel do Čech!!!!
Korba jak už někdo podotkl je užží a kratší, bohužel v Rokycanech se nevešel do garáže Navíc pod původní korbu byla přidána sklápěčka, která šla jako první při renovaci pryč. bohužel abych udělal repliku původní korby nemám potřebný rozměry. Máme sice ještě jednu K30, ale ta je předělaná v britských armádních dílnách v roce 45 a korba je od našich hasičů. Takže taky neni z čeho vyjít.
Dašlí co je jiného oproti tomu jak vyjel s továrny je kabina, původně byla otevřená, ale v průběhu války byla nahrazována zavřenou která je podobná K2 a K3 (nemá střešní průlez a ani výlisek pro průlez)
Kola a ráfky opravdu na prvních tipech byli civilní, takže ve předu jednoduché s perem (ty mám na druhém) a v zadu tupláky. Ty byly v průběhu války, teda hned na začátku nahrazovány standartními GS dělenými disky, který mám já. Jo hold to auto na to nebylo stavěný, takže se fakt jeví že se tam nevejdou, ale rozměr gum a ráfků je popsán i v manuálech, takže 10,50-16.
Jestli někdo chce dobový fotky, fotky z renovace (krásně jsou vidět nápisy UNRRA a poválečné české značení) a fotky jiných Austinů z celýho světa (bohužel co zatim vim všechno jsou K2 a K3, žádná K30) tak si napište rád se podělím. Samozřejmně mám nějaký ty manuály.
Jinak rád uvítám fotky a již zmiňovaný manuály.
Radek
Přílohy
Naposledy upravil Radek-Austin dne 02 dub 2008, 19:37, celkově upraveno 1
Většinou jsou všude fotky K2 (2tuny) a K3 (3tuny), hodně ale hodně málo k30 (1,5tuny) a ty jsou rozhodně větší i na první pohled, tkaže se nenechte mýlit že ten můj je zas tak malej, ta korba je asi o 20cm kratší!!! Tady je K2
Zdravím Radku, jak jsi psal: .... Jestli někdo chce dobový fotky, fotky z renovace (krásně jsou vidět nápisy UNRRA a poválečné české značení) a fotky jiných Austinů z celýho světa (bohužel co zatim vim všechno jsou K2 a K3, žádná K30) tak si napište rád se podělím. Samozřejmně mám nějaký ty manuály. .....
tak já bych o ty fotky (popřípadě ty manuály) určitě zájem měl. Ať už zde nebo prosím na mejlu: joe45smith@seznam.cz