

FiSe píše:Ono tech fotek na PzIII, IV a StuGy s obracenyma pasama je celkem dost, staci se na to zamerit a ejhle.
zdesko píše:..to je prastarej problém..a to i u šípových vzorků pneumatik..kolik sáhodlouhých rozhovorů proběhlo mezi jezeďákama na téma,kam má ten šíp na zadních kolech vlastně směřovat..K updejtům vojenských strojů v civilu přidávám dva obrázky Studebakeru..měl by makat v nějakých opálových dolech v Austrálii..
Myro píše:Este k tym "opacnym" pasom na StuG III - presne toto sa raz riesilo na jednom zahranicnom fore (tusim missing-lynx) a jeden Fin tam napisal, ze u nich tie pasy pravidelne menili. Fini totiz StuG-y pouzivali este dlho po vojne a aby sa im otvory v pasoch (tam, kde zaberaju zuby hnacieho kolesa) opotrebovavali rovnomerne, tak ich jednoducho raz davali tak a potom zase opacne. Takze technicky je uplne jedno, ktorym smerom ten pas je, funguje v oboch pripadoch.
Radek-Austin píše:zdesko píše:..to je prastarej problém..a to i u šípových vzorků pneumatik..kolik sáhodlouhých rozhovorů proběhlo mezi jezeďákama na téma,kam má ten šíp na zadních kolech vlastně směřovat..K updejtům vojenských strojů v civilu přidávám dva obrázky Studebakeru..měl by makat v nějakých opálových dolech v Austrálii..
tak sem konečně našel ten jeřáb na CMP
Erich Súňai píše:Leopard.
Pozrel by som kolko bodov by jeho modelu zapísali na bodovačke v 3 kolonkach-kamufláž,opotrebovanie a povrchové detaily.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků