Co čtu, tak IPA je pěknej sajrajt a stejně nechává mastná oka. Že jsou daleko lepší přípravký, které v sobě obsahují IPA, ale maji i přidanou hodnotu v jiných látkach co obsahují, jako třeba CarPro Eraser.
Já IPU čórnul ve Škodovce- čistil jsem s ní chromový díly. A používal na ředění vodovek . Co vím, tak pár lidí z Autosekce používá Wurth čistič ve spreji, kterým to postříká před barvením.
Alclad nee. Potřebuji na jeden projekt. Pak mi bude barva za 150 ležet doma. Stačí 10ml balení. Motor bude stejně zasraný, takže vysoce kvalitní povrch nepotřebuji. Jde mi o to aby při následném patinování atd. barva neslezla dolů. Jestli laquer nebo Aqueous acryl asi taky jedno. Když pojedu všechny vrstvy jedním typem, tak by se nic nemělo stát. Ohledně těch metalických barev prý je výrobce od výrobce problém s kvalitou. Proto se ptám. Navrhl jsi Alclad, jo beru v potaz, ale kdyby měl menší balení.
Tak chlapi potreboval bych jeste poradit od zkusenejsich. At se snazim sebe vic skoro u kazdeho letadla mam od poloviny kridel k trupu krupicovou povrchnost jako rozorane pole. U posledniho kusu jsem si daval zalezet a u trupu nevalil tolik barvy, ale vysledek stejne hrozny. Lak to samozrejme nezarovna, takze nesel vubec stirat wash (Tamiya panel line) a zustalo to od uchostouru a papiru chlupate jak broskva. Ono se to vlastne chovalo jako smirkl. Kde delam chybu?
Druhy problem byl, ze tmave zelena barva (na japonskou Betty) laquer od Mr.Hobby mne vubec nechtel prekryt sedy surfacer od Gunze. Musel jsem to tak 4 az 5x strikat a stejne to zanechalo fleky. V tom by mohla I byt pricina proc to bylo u trupu na kridlech tak hrbate. Co myslite?
přechody křídlo - trup a podobně nestříkám tak aby byla pistole kolmo k radiusu oblouku, ale podélnou osu pistole skloním ve směru či proti směru letu, aby měl vzduch či barva kam udfouknout.
Klub plastikových modelářů Uherské Hradiště Rozpracováno, 1/48: X-15 Special Hobby, F-80A HB, F6F-3 Eduard, P-47M Tamiya