Já mám na tenhle opruz docela "štěstí" a až na jeden případ se mi to dařilo vyřešit . Ŕešil jsem tak EA-6B Prowler - Hasegawa , Lightning F2 - eduard , A-37 Cessna Dragonfly - Hasegawa ,Corsair F4U-1D - Hasegawa .Poslední případ ,na který jsem sbíral odvahu půl roku je CH-46 - Fujimi a ten tu ukážu . Když jsem to vybalil , myslel jsem , že mne šlehne . Defekt a to nemalý u stavebnice drahé a hlavně nedostupné .
Přeztože jsem nevěděl zda jsou bubliny blíž k vnější nebo vnitřní straně dílu s ohledem na tloušťku dílu ( nedalo se to jednoznačně určit , díky zaoblení dílu a poloze bublin ) ,broušení po vymaskování jsem provedl z vniřní strany dílu za pomocí nejprve skalpelu a postupně broušením pomocí kousků brusných houbiček upnutých v křížové pinzetě .Potom se pokračovalo kousky jemných smirků na molitanovém kousku v křížové pinzetě - vše od začátku pod vodou .Pak jsem použil pasty . Když už bylo vlastně hotovo , všiml jsem si čočkového efektu na předním okně a po vymaskování vše opravil . Bubliny a stopy po broušení mimo průhledná okna jsem neřešil .Materiálu jsem ubíral docela dost a velká bublina šla do různých hloubek - modrá šipka mělko ,červená do hlobky . Málokdy se vám to podaří udělat tak aby nebylo při půhledu dílem zkreslení .
Petr