Některé tlakové spínače jsou již tímto ventilem vybaveny. Jelikož provozuji provizorium už 15 let nemám tento ventil instalován . Nicméně zabudování tohoto dílu není až tak složité a hlavně drahé.
I tlak. spinač bez odlehčovacího venilu (OV) je na to konstrukčně připraven. Takže jsou dvě možnosti. Ventil dokoupit a nainstalovat (cena OV je cca 350 kč) a nebo použít ventilku z kola či auta. Tím samo myslím autoventilku. Vypáral sem jej z děravé duše kola.
Pak už stačí jen vyvrtat otvor průměr 8 mm do místa dna spinače v místě nálepky viz obr. Dno je dvojité. Vnitřní dno je již s otvorem a tak je vidět kde by otvor ve vnějším plášti měl být.
Spínané kontakty 230V jsou na plastovém raménku, jež mezi kotvícími čepy má nálitek, který je přímo proti nám vyvrtaného otvoru (raděj sem páku vyhodil ven při vrtání abych si jej nepoškodil) Pak stačí otvorem prostrčit ventilek, doladit výšku středu ventilku a ukotvit jej ke tlakáči. To sem udělal pomocí plastových čepiček, které sem zkrátil tak abych z nich měl nízké matičky..
Také doporučuji ventilek zkrátit v místě středního čudlíku. Myslím tím tělo ventilku nikoli čudl. Zhruba tak o 1.5 mm
Pak už stačí propojit ventilek s kombíkem.
Snad to někomu pomůže...
Klub plastikových modelářů Uherské Hradiště
Rozpracováno, 1/48: X-15 Special Hobby, F6F-3 Eduard, Su-22M4 KP, MiG-23ML Edu
Rozpracováno, 1/48: X-15 Special Hobby, F6F-3 Eduard, Su-22M4 KP, MiG-23ML Edu