omlouvam se predem protoze nevim jestli to sem patri ale dstal jsem od rodiny darem komresor Fengda AS 186 a ja neumim ho seridit aby mi drzel tlak a nafoukal a sam se vypl. Skratka kdyz zmacknu pistoli tak jsem hned bez vzduchu. Sem asi kopyto mohl by mi to nekdo po lopate vysvetlit predem dekuji
Kompresor ti ide vkuse? Zapojil si všetko ako ma byť? hadice odkalovač? Po spravnosti by po zapnuti kompresora mal začať tlakovať vzduch do tlakovej nadoby a po určitom čase ked je nadoba plna by sa mal vypnuť. ak ti ide vkuse a nenaplna nadobu problem môže byť v spinači alebo v membrane. alebo proste niekde tam
jj diky za radu ja sem to vse projel a je to v poradku tak jsem pred chvilkou kontaktoval prodejce a de mi do reklamace skoda mam po strikani a diky za ochotu pomoci diky
jinak mám ten samaj kompresor... jestli dobře chápu tak se ti natlakuje a potom když začneš stříkat tak se nestíhá dotlakovávat? To je normální když stříkáš pod velkým tlakem a máš naplno otevřenou trysku u pistole... ten kompresor je slabší, takže takže se může stát že když máš vše na max ( průchod vzduchu tak ti nebude stíhat... spíš bych se koukal jak máš nastavenou pistolku a na kolik barů ten kompresor pak tlakuješ... ale možná že je problém v motorku kterej ho tlakuje...
Jmenuji se Antonín Ušelík Rozestavěné Musashi 1/350 + diorama Prince of Wales 1/350 + Ponthos + to co udělá maestro Milan
objevil se mi cca. po 2 letech užívání problém a prosím o radu: tlakuju na 1,1 bar, stříkám, ale kompresor nepřestává jet, tlakuje pořád. tak komp vypnu, stříkám s dojezdem na nulu, zapnu, komp jede, tlakuje a zase to samé. když stříkám dýl, komp se začne silně přehřívat, takže ho vypínám na delší čas. když je ještě horký, spínám na několikrát, ale jen slabé bzručení (sepnutí přívodu, ale nerozjede se motorek). když je komp chladný nebo skoro chladný, naskočí buď napoprvé nebo na druhý nebo třetí pokus. stalo se to zničehonic, doposud jel bez problémů, takže chyba nebude v blbém sestavení nebo pozdější manipulací... mám podezření na spínání tlaku, ale nejsem si jistý - má cenu to řešit přímo výměnou (předpokládám, že je to ten štelovací kohout s černou čepičkou před manometrem...)?
Tak nejsem sám. Zatím se mi stalo jednou, že se kompresor po sepnutí spínače nerozjel. Všimnul jsem si toho, tak jsem ho hned vypnul vypínačem a znovu zapnul, a kompresor naběhnul. Ještě jeden podobný případ, kdy po sepnutí tlakového spínače nenajel na plný provoz, ale točil se dost pomalu - alespoň se domnívám, že ten zvuk nebyl jiného původu. Původně jsem myslel, že je to nějaký zvuk venku, ale když jsem se na to zaměřil, zjistil jsem, že to je z kompresoru. Opět vypnutí a zapnutí vypínačem a rozjel se. Obojí bylo po poměrně delší době stříkání. Začal jsem to sledovat a zatím to funguje i když někdy se mi zdá nějaká prodleva po cvaknutí spínače s rozjezdem kompresoru. Snažím se o to, aby tak dlouho neběhal (i když zrovna dneska jsem s ním pracoval cca 70 minut v kuse - nechtěl jsem přerušit práci).