Stránka 1 z 1

U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 10 čer 2011, 07:52
od kuzma
Tak tohle je můj první model ponorky,kde jsem se pouze učil.Skoušel jsem poprvé práci s rydlem(je to vidět),pak jsem si odzkoušel práci s vybrušováním zaplavováků a nakonec barvení.Je to jen pokusný vzorek.Žádný soutěžní model.Tak se jen podívejte.
CIMG0043.JPG

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 12 čer 2011, 22:59
od Mára V8
:shock: :shock: Nádhera, ta patina... krása =D>

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 06:17
od kuzma
Dík.Použil jsem klasické olejovky a roztíral je do ztracena.Jak u bojovky.

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 11:14
od Mára V8
Ta rez je taky olejovkama ?? Já s olejovkama moc zkušeností nemám, zatím je jen používám na točny a jednou jsem s nima dělal spáry na autobusu, tak se rád přiučím :)

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 11:37
od Petter
Nerad kazím iluze, ale to přerytí bylo úplně zbytečné. Většina ponorek, která není nýtovaná (např nástavby) jsou svařované a sváry povrchově vystupují. poichopitelně to neplatí pro všechny panely ( různé demontovatelné krytky a jiné části) XXIII je navíc jednoplášťová takže jsou dva svařené válce nad sebou. s dopněným čumákem a zadním konusem.
Ale vypaqdá to pěkně, a kolik lidí tady v republice do toho vidí, že.

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 15:41
od kuzma
Tak ta rez je olejová barva-odstín siena pálená.Jemně napodobím stečeninu hrotem párátka namočeným v barvě,nebo jemným hrotem štětce.Pak namočím štětec do terpentýnu od Miga(černý štítek) a dost ho vysuším do hadříku,aby byl jen lehce vlhký a přetřu tu stečeninu olejovky do ztracena.Mnoho terpentýnu na štětci by udělalo velké mapy na modelu,tak opatrně s terpentýnem.

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 15:44
od kuzma
S těmi sváry máš úplnou pravdu.V tomhle měřítku se mi ale velmi špatně napodobují.Jsem moc líný,ale dík za připomínku.

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011, 17:30
od Mára V8
Paráda, moc díky za vysvětlený postup, budu to muset otestovat na nějakým starším autě. Děkuju

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 17 úno 2012, 00:24
od JeanBeart
Petter píše:Nerad kazím iluze, ale to přerytí bylo úplně zbytečné. Většina ponorek, která není nýtovaná (např nástavby) jsou svařované a sváry povrchově vystupují. poichopitelně to neplatí pro všechny panely ( různé demontovatelné krytky a jiné části) XXIII je navíc jednoplášťová takže jsou dva svařené válce nad sebou. s dopněným čumákem a zadním konusem.
Ale vypaqdá to pěkně, a kolik lidí tady v republice do toho vidí, že.

ak sa smiem opytat, ako by sa dali napodobnit taketo svary v tejto mierke ? tipujem ze sa treba pohrat s tmelom, aj ked leptane svary by tiez neboli na skodu :)

Re: U-Boot type XXIII

PříspěvekNapsal: 17 úno 2012, 09:06
od Petter
někdy se o tom psalo... model přerýt a do rýh nalepit rozpouštědlovým lepidlem vytažené vlákna a ty pak upravit do podoby sváru...