Díky za připomínky k provedení. Když si to tak po sobě přečítám, tak to vypadá, jako bych tu změnu provedl jen tak podle pocitu. Navíc ta nekvalitní fotka. Při hledání podkladů pro reidentifikaci lodi jsem prošel spoustu plánů a na drtivé většině obrázku, jsem žádnou plochou část pod zádí neviděl. Dokonce stejně pojmenovaný model škuneru od jiného výrobce (od OcCre) má tu záď provedenou podobně, jako je ta moje změna, jak je vidět na obrázku, nebo na detailech této stavebnice na netobchodech.
Bohužel jsem nikde nenašel (knížky, net) plány škuneru tohoto typu a velikosti. V prosinci mi dojde ještě jedna kniha, ve které možná potřebný plán najdu. Tady jen pro ukázku připojuji obrázek typického profilu zádě baltimorského škuneru. Jedná se o loď která je v reálu asi o deset stop delší (68 stop) než předloha mého modelu (teda za předpokladu, že sedí měřítko uvedené na krabici, ale o tom až jindy).
Na některých škunerech se skutečně dá vidět ta plochá část. Ale v tomto případě jsou trámy uvnitř na palubě, kde jaksi "překážejí". Jednu pěknou fotku jsem někde viděl, jenže ji teď nemohu najít. Na dalších dvou fotkách modelu škuneru údajně z 1820 je toto řešení patrné, zde jsou trámy zakryty nízkou nástavbou. délka paluby skutečné lodě je zde 96 stop
To co jsem na modelu provedl, je trochu robustnější než jsem původně chtěl. Holt inženýři někde udělali chybu...

Protože nemám lepší fotku z té doby výstavby, tek přikládám momentální stav. Ono se to trochu té zádi z Pride of BaltimooreII, kterou přidal Wolflike blíží (když se kouknete pře brejle

) Mimochodem, pracovní postup k modelu Pride of Baltimoore II od Model shipways používám jako pomocné vodítko, je poměrně inspirativní, zvláště pro začátečníka.
No ještě to zvážím a možná, možná to předělám.