děkuji Vám za milá slova. Ano, je to překrásný obraz a je moc dobře, že se zachoval a že je možnost si takovou reprodukci pořídit. Pro mne je to v prvé řadě hodně zajímavý a užitečný studijní materiál k rekonstrukci RK. Po zarámování pak budeme mít doma nádherný obraz. Pověsím ho nejspíš v pracovně, která sousedí s výstavní místností, takže tam bude i krásný vstup. Detaily výzdoby na té malbě jsou hodně precizní; co mne opravdu potěšilo, že panely s výzdobou mezi děly jsou ztvárněné jako plastické (viditelné přesahy přes římsy, stínování, odlesky stejné jako na jiných plastikách a sochařské výzdobě), takže se i zde do sytosti vyřádím na sochaření.
Už modeluji první panely s plastikami na zádi, jak toho budu mít víc, nechám upéct a nahodím nové fotky. Myslím, že se máte na co těšit. A nezapomeňte počítat...., až přesáhnu tisícovku, tak první, kdo mne na tuto skutečnost upozorní, bude za odměnu patřit mezi členy posádky na RK.
To Honza: Tak tak, je to fuška, ale když si člověk věci pečlivě připravuje, zároveň se také učí a může vytvořit hodně solidní dílo. I při stavbě takového modelu svým způsobem kousek historie opět ožívá. A to je dobře.
Jinak při bližším prozkoumání obrazu jsem našla ještě spoustu dalších detailů, o nichž jsem dříve neměla ani tušení. Kupříkladu na přídi z pod červeného plátna vykukují další dvě děla, na klounu je kromě jezdce/rytíře na koni ještě jedna menší soška/postava, která stojí hned za ním, a je dobře čitelné i plaňkování obšívky. Solidně jsou zachycené také kladky a lanoví, byť se tam místy objevují i některé prvky z pozdějšího období (na to mne již před časem upozornil i Kpt.KL).
Doris
NON PUDOR EST NIL SCIRE, PUDOR NIL DISCERE VELLE.
NON PUDOR EST NIL SCIRE, PUDOR NIL DISCERE VELLE.