I když stavebnice sama o sobě nabízí hned několik variant modelu, přidal jsem pár vlastních úprav. Lesklá dálniční kola na míchačce pro mě nepadají v úvahu a přední spajdry (trilexy, jestli chcete) se moc nepovedly (vtaženiny u šroubů). Porovnáním kol z domácí zásoby zvítězily balónové spajdry na předek a dvoudíráky na zadek, ale obojí 1/24.
U pracovních trucků dané doby není obvyklá přemíra chromu, ani zdvojené sání či výfuky. Pomocný pohon vyvedený z čela motoru je pro mě víc sexy, než z převodovky, tak jsem zvolil tuto variantu. Hadice hydrauliky přechází částečně v potrubí, které je navíc vedeno skrz palivovou nádrž. Co k tomu tvůrce předlohy vedlo netuším, ale na modelu jsem to musel mít!!!
U W900 obvyklejší zdvojená světla jsem nahradil většími jednoduchými. Masku chladiče jsem upravil aby se při otevírání kapoty nedostala do kolize s chladičem hydrauliky. Nedařilo se mi dostat zadní hranu kapoty do lajny s kabinou, dokud jsem ji nezvedl nad rám trochu víc, než by měla být. Asi jako u W900B. Vzhledem k větším kolům to celkovému vzhledu celkem pomohlo.
Pomocný rám nástavby byl ve stavebnici zkroucený jak vrtule a stoprocentně se mi ho srovnat nepovedlo. Tak jsem ho rovnou přilepil k rámu podvozku, čímž jsem si zkomplikoval život při následném barvení. Ale nakonec si to sedlo.
Řetěz pohánějící buben je ve stavebnici z jedné strany plochý a z druhé jen kolečky zjednodušeně naznačené články. Salami metodou jsem nakrájel kulatý profil a "články" doplnil i na druhou stranu.
Žádná z pohyblivých částí, kromě žebříku, se mi na modelu nehýbe. Vše je napevno.
Podvozek, kola a buben jsou stříknuté barvou Gunze off white. Kabina, blatníky a nástavba je oranžová RAL 2000 ze spreje přelitá do pistole. Bílý pruh s firmou na kabině a vzor na bubnu jsou obtisky ze stavebnice.
Měl jsem v plánu použít upravené lepty CTM, ale nakonec jsem využil jen perforovaný kryt výfuku a stěrače. A z jiného zdroje větrák do kabiny.
Fotky na denním světle nemám. Třeba někdy nastane vhodná konstelace.