Fotky představují soupravu při nakládání. Část u které není dřevo naložené má ještě srolované popruhy v zásobnících.
Zrovna jako jedna strana u naložené části.
Obrázek a vyrábějící firmu + videa jsem našel na Googlu.
Poté se jeden hodný člověk odhodlal mi nakreslit bokorys celé spupravy v 1:24.
Následovalo vytištění na fólii,nalepení na plastové desky a řezání,broušení atd.
Podélníky byly na světě.
Poté vše ostatní .
Nu při mé šikovnosti mají některé části do originálu namíle daleko,ale jsou tam.
Největším oříškem bylo udělat sklápěcí zadní čelo a poslední klanice. Také posuvnou čubu s velkým svazkem kabelů a drátů. Tak aby se posouvala s nakládaným horním návěsem.
Samozřejmě točna je zvlášť a návěs také. Ale kabel dosahuje na pozici naloženého i zavěšeného horního návěsu ( zadního návěsu )
Tyto návěsy musí mít zvlášť upravené točny,( vyšší viz detail na fotce )
Klasické tahače tyto soupravy nezapojí.
Pokusil jsem se i o patinu,leč při focení v den bez sluníčka a sbleskem není patina skoro vůbec vidět.
Je vidět opravdu jen malinko.
Použil jsem hnědou vodou ředitelnou patinu. Měla znázornit lehké zešpinění od lesních a blátivých cest.
Toť vše k mé největší stavbě,kterou jsem doposud ztvořil.
Až na kola a pár drobností je vše z desek a profilů i klanice.
Naposledy upravil Vladimír Válek dne 29 led 2020, 14:24, celkově upraveno 3