Sklápěč Autocar od AMT jsem pojal jako odpočinkovou stavbu, v podstatě krabičku. Nezabýval jsem se sháněním spousty podkladů a ověřováním kdečeho. Třeba boxu na ohřev korby pomocí výfukových zplodin. Nikde jsem neobjevil fotku, jak to vypadá ve skutečnosti.
Dřevěnému pomocnému rámu jsem ale nevěřil, obzvlášť když jím má procházet čep korby. Zbrousil jsem reliéf dřeva a nechal ho jako kovový U profil.
No, on ve skutečnosti ze dřeva opravdu je. Ale uložení čepu korby, stejně jako zástěrek, je jinak. Vyžádalo by to značný zásah do konstrukce a do toho se mi nechtělo. Nicméně zástěrky jsem ve shodě s předlohou uložil pod zadní čelo korby. Na její spodní část jsem doplnil táhla k zámkům.
Kapotu jsem kvůli otvírání neřezal, prostě ji sundávám jako celek. Motorový prostor jsem doplnil o pár kablíků a táhlo k plynu. Kabinu jsem zasklil fólií a žádná hitparáda to není. I Kulička mi natrhne triko!
Přední nápravu jsem rozpohyboval včetně navazujících táhel - krásná práce, moc mě bavila. Stačila ale jedna zbloudilá kapka vteřiňáku a celá ta krásná práce byla v …….
Jo, přesně tam!!!
Takže kola se nenatáčí. Pístnice je z hliníkových trubek K&S. Na spodní konce jsem nanesl následně zbroušenou vrstvičku vteřiňáku, která působí jako brzda a udrží korbu ve zvednuté poloze. Abych trubky nemusel zasunovat do sebe a pak je pracně vytahovat, tak je raději před uvedením korby do přepravní polohy nasprosto demontuju.
Dnu korby jsme se snažil dodat jakýsi reliéf vystupujícího roštu.
Patinu jsem dělat nechtěl vůbec, ale něčemu jsem se neubránil. Je to takový... ani ryba ani rak.
Na focení venku není počasí. Buď je světla moc nebo málo. Snad za pár dní.