Tyrrell 002 - Nürburgring 1971 (Ebbro 1/20)

tak konečně dostavěno: závodnička, se kterou francois cevert skončil třetí v gp německa 1971. v této sezoně získal své první a současně poslední vítězství v grand prix - bylo to ve watkins glenu, kde o dva roky později zahynul. sezona 1971 byla současně jeho nejúspěšnější, kdy skončil v celkovém pořadí mistrovství f1 na třetím místě.
stavebnice nabízí možnost postavit i verzi tyrrellu 003 (stewart, gp velké británie) - ta se však drobnostech od verze 002 mírně liší a protože hodlám někdy postavit dvanáctinu nulanulatrojky, tak byla volba pilota jasná - francouzský playboy si upomínku určitě zaslouží. kdo ví, zda by jednou nebyl mistrem světa: talent na to měl a rádce v podobě přítele stewarta taky...
stavba samotná šla docela v pohodě, provedl jsem nějaké dílčí úpravy (něco málo jsem nafotil v rozestavěnu), kvalita výlisků stavebnice i spasování dílů je na jedničku, stejně jako obtisky. navíc jsem doplnil nějaké drátky a káblíky, kde to bylo potřeba.
ikdyž jsem s výsledkem spokojený, tak bohužel nakonec se mi přece jen nějaká chybka objevila a při pozornějším hledění do fotek je poznat - síťky na sání podle dobových fotek na motorech oba tyrrelly mívaly, ale komín je udělaný tak, aby pasoval na hlavy bez těch sítěk - zjistil jsem to až při focení, takže jsem ten komín položil jen tak nasucho - síťky opatrně oddělám a komín dám napevno.
no a teď už jen ty fotky - snad se bude líbit:
stavebnice nabízí možnost postavit i verzi tyrrellu 003 (stewart, gp velké británie) - ta se však drobnostech od verze 002 mírně liší a protože hodlám někdy postavit dvanáctinu nulanulatrojky, tak byla volba pilota jasná - francouzský playboy si upomínku určitě zaslouží. kdo ví, zda by jednou nebyl mistrem světa: talent na to měl a rádce v podobě přítele stewarta taky...
stavba samotná šla docela v pohodě, provedl jsem nějaké dílčí úpravy (něco málo jsem nafotil v rozestavěnu), kvalita výlisků stavebnice i spasování dílů je na jedničku, stejně jako obtisky. navíc jsem doplnil nějaké drátky a káblíky, kde to bylo potřeba.
ikdyž jsem s výsledkem spokojený, tak bohužel nakonec se mi přece jen nějaká chybka objevila a při pozornějším hledění do fotek je poznat - síťky na sání podle dobových fotek na motorech oba tyrrelly mívaly, ale komín je udělaný tak, aby pasoval na hlavy bez těch sítěk - zjistil jsem to až při focení, takže jsem ten komín položil jen tak nasucho - síťky opatrně oddělám a komín dám napevno.
no a teď už jen ty fotky - snad se bude líbit: