Stavba začala nadchnutím sa pre Audi Quattro od Italeri. Ale po 5 dňoch rezania a tmelenia som pochopil, že je to tvarový a rozmerový šunt, na ktorom by človek musel nechať ruky. Keď už robiť, tak niečo čo má aj zmysel. A keďže sú to práve detaily, ktoré vždy rozhodujú, cez eBay z Číny dorazilo Quattro od Tamiye. Na formách rok 1983, ale za tých 37 rokov nikto nedal na trh nič lepšie.
Mojím zámerom bolo zhmotniť Audi Quattro z úvodného podniku sezóny 1982 - Rally Monte Carlo, posádky Hannu Mikkola - Arne Hertz. A keďže nie je všetko čiernobiele, z Italeri sa použila stredná časť predného nárazníka, halogénové lampy, predná časť ochrannej klietky a pneumatiky. Pneumatiky by to znieslo ešte o 1,5 mm širšie, ale neprišiel som na to, ktoré by tam pasovali. Disky sú od Reji, lepty Reji ( predný znak, spony na pásy, držiaky halogénov ), Hobby Design ( stierače, zámky prednej kapoty, výfuk ) a CTM ( lepty halogénových svetiel ).
Farby vrátane surfu a laku boli použité spreje od Tamiye. Bojové šrámy a prevádzková patina je realizovaná olejovými farbami a Tamiya Panel Line. Dekály sú zo stavebnice Italeri a od "GS obtisky a dekály".
Keďže dobré veci vznikajú dlho a pomaly, stavba trvala nakoniec dlhšie, ako som pôvodne myslel. Celkovo 8 mesiacov - 430 hodín. V brzdovke sme sa kúpali iba raz.
Záverom sa chcem poďakovať svojej krajšej polovičke za podporu, trpezlivosť a pochopenie.
... je začiatok sezóny roku 1982 a cesty úvodnej súťaže Rally Monte Carlo boli ten rok prevážne suché a tým pádom ťažké Quattrá nemali na svojej strane výhodu pohonu všetkých kolies. H.Mikkola skončil na druhom mieste za W.Röhrlom a pre M.Moutonovú súťaž skončila zdemolovaním steny domu.
Legenda sa však už začala písať ...
Naposledy upravil PatrikD dne 24 kvě 2022, 16:39, celkově upraveno 6