Použil jsem poškozený model Dusiho, na který jsem vybudoval celou nástavbu z duralových plechů, dále jsem stvořil celý systém navijáku s pracovištěm strojníka, nakonec jsem vyrobil i kryt hnané rozety a přidal podložku. Model teď váží 1,7kg
Je pravda, že se model liší od skutečnosti, no není úplně jasná barevnost. Pátral jsem po jiných fotkách nebo informacích o tomto konkrétním voze a dopátral jsem se, že byl možná černý nebo tmavě šedý a měl daytony v černé nebo zelené barvě nebo snad původní chromové výplety.... Nenašel jsem ani žádnou konkrétní fotku strojovny aspoň podobné a snad proto berte model jako volnou inspiraci. Ikdyž byl náhon navijáku pravděpodobně poháněn řemeny, použil jsem nakonec převod řetězem...
Karoserie Tourster byla vyrobena výhradně společností Derham Body Company v Rosemontu v Pensylvánii. Původně se jich vyrobilo celkem osm, z toho tento vůz je třetí.
Původním majitelem tohoto vozu byl komik a herec Joe E. Brown. Brown si auto ponechal sedm let. Poté prošel dealerem Cadillacu, který jej předal Clementu Hirschovi. O několik měsíců později, když začala druhá světová válka, Hirsch vyměnil vůz svému švagrovi Marku Jelmelandovi, který jej vyměnil dalšímu dealerství, Kal Kam Fordovi. Prodejce Ford prodal vůz Williamu Hunterovi, od kterého jej koupila společnost Hughes Aircraft.
Společnost pilota Howarda Hughese se rozhodla odstranit zadní část těla, aby mohla použít Model J k tažení kluzáků do vzduchu. Točivý moment vozu umožnil vypustit i ta největší letadla a nadále sloužil jako testovací vozidlo pro Briegleb Aircraft poté, co jim byl v roce 1945 prodán.
McGowan prodal hotové auto Otisi Chandlerovi, který si auto nechal 10 let. Chandler auto při několika příležitostech ukázal a po zbytek času jej vystavil ve svém soukromém muzeu v Oxnardu v Kalifornii. Během Chandlerova vlastnictví byl vůz oceněn první národní cenou CCCA, po níž následovala v říjnu 1989 cena Senior.
V březnu 1996 Chandler prodal auto Johnu McMullenovi z Michiganu. V péči pana McMullena získal Best in Show v Gilmore Car Museum's Grand Experience v roce 2001 a četná ocenění Best in Class a class, včetně zejména Best in Class na Meadow Brook Concours d'Elegance v roce 1995 a Gordon Buehrig Memorial. Cena za nejlepší ACD auto na stejné akci v následujícím roce.
Vůz se dostal do sbírky Johna O'Quinna v roce 2007. V roce 2013 se dostal do aukce na Amelia Island Sale společnosti RM Auction, kde byl prodán za 825 000 $ včetně prémie kupujícího.
číslo podvozku 2456 a číslo motoru J-444
Stavba zde: viewtopic.php?f=155&t=122255
Naposledy upravil Rolfi dne 10 bře 2022, 17:24, celkově upraveno 1
Je to jen zábava....