V topicu s nazvom "smrt pseudotuningu" som si vsimol, ze vela z nas ma svoju "hracku", na ktoru je patricne pysna a mozno by sa oplatilo podelit sa o fotografie s ostatnymi pacientami.
Takze ,keby ste sem zavesili fotky svojej masinky a popripade vysvetlli, preco marite cas a peniaze, na tak drahe hracky.
Takze zacnem ja. Po prichode do Kanady , som podlahol zvlastnemu caru s nazvom american muscle. To znamena cenovo dostupne auta s velkym vykonom, ktore su extremne jednoduche, az primitivne. povodne som planoval kupit , klasicke Camaro yenko, ale hrdza tochto typu ,je uz dost draha, tak som skoncil u Mustangu, fox body style(nieco ako europske Capri).
Najprv ma uchvatil pomer vykonu a hmotnosti, ale po prvej zakrute , som si uvedomil krutu realitu. Toto auto bolo stavane , na drag strip. Takze ked som kamaratom povedal,ze naucim Mustanga rezat zakruty , ako M3-ku. No mali ma za blbca. Lenze po skoro desiatich rokoch tazkej prace, vyskumu, vypoctou a fabrikacii, sa zacinam smiat ja. Podotykam , ze zopar kamaratou, tu M3 naozaj ma .
Z originalneho auta ostal,len blok motora,hriadel, casti interieru. Ide mi hlavne o to , aby som bol DOT 3 schvaleny, co je nieco ako,technicka inspekcia.To znamena , ze mozem jazdid , na ceste a samozrejme specs for road course .
Doteraz ma to stalo v podstate vsetko, co som si mohol dovolit, jeden rozvod a prachy usetrene , z danovych unikov
Auto nema ziadne spojlery, ani ine opicky, vsetko musi byt funkcne a efektivne. Vahove zadelenie ,je takner 50/50 front/rear a obuva 275 series gumy. Vykony Vam poviem az o tyzden, momentalne je v dielni,kde sa preraba prevodovka,ktoru som odpalil, na poslednom zavode...
Naposledy upravil Martin Hatala dne 10 lis 2022, 16:42, celkově upraveno 1