Berliet TRH 350 ČSAD

Po Magnumu jsem přemýšlel, do čeho říznu. Bylo víc tipů, ale po návštěvě u joudy volba padla na Berlieta
auto by měla být krabička, jen doplním pár věcí, aby to vypadalo podobně jako na fotce
historie tohoto auta sahá do začátku 80-tých let, kdy v LIAZu neměli sklopnou budku a výkonný motor pro dálkovou dopravu. Po jednání s RVI postavili prototyp 100.45 s podvozkem LIAZ a motorem a budkou Berliet. Po dobu zkoušek zapůjčila firma RVI do LIAZu třínápravový tahač Berliet TRH 350. Pravděpodobně tu zůstal i po zkouškách, protože na fotce má brněnskou spz. Jeho další osud není známý
Na modelu toho zatím moc není. Doplnil jsem pár šroubů do rámu z profilů evergreen, sváry na vzduchojem a nový pásky, na motor jsem dodělal vstřikovací potrubí, čerpadlo, kompresor a alternátor od Honzy, dále mazací trubku na turbo a šrouby na výfukové potrubí. Postupně pokračuju ve stavbě dál



Na modelu toho zatím moc není. Doplnil jsem pár šroubů do rámu z profilů evergreen, sváry na vzduchojem a nový pásky, na motor jsem dodělal vstřikovací potrubí, čerpadlo, kompresor a alternátor od Honzy, dále mazací trubku na turbo a šrouby na výfukové potrubí. Postupně pokračuju ve stavbě dál
