Před nástupem tropických veder se mi podařilo vychladnout a jal jsem se napravovat vzniklé škody. Kromě těch popsaných se ještě částečně utrhla přístrojovka a v rozích čelního skla se objevily vlásečnicové trhliny. Jak na toho ježka v kleci?
Vyříznul jsem podlahu i s motorovou přepážkou a vysypal uvolněný obsah.
Opět volného přístupu do kabiny jsem využil k doplnění větráku, který jsem kdysi naprosto neumětelně vysochal a pak se ho styděl použít. Postupně jsem přilepil odtržené díly, přesklil kabinu, podlahu s přepážkou vrátil zpátky. A jedeme dál.
Ke kabině přibyly leptané stěrače, vzduchový a olejový filtr a střešní klimatizace. Vyroben mám i kšilt nad čelní sklo. Původní meotarovou fólii jsem nahradil sklíčky vyříznutými z CD obalu. Jsou tlustší ale líp držej. Zaflákání bordelem jsem se nevyhnul a víte co? Je mi to u .
Na střeše sleeperu se jak duch pod barvou zjevily dvě prasklinky. Přelíznul jsem je vteřiňákem a budu muset brousit a opravovat barvu. Zase!
Původně jsem chtěl na rámu masky zachovat chrom ze stavebnice ale taky se tam objevil škrábanec, tak šel do louhu spolu se světlama. Tělesa světlometů mají tragicky přesazené poloviny formy. Než abych to pracně zabrušoval, odříznul jsem raději přesazené rámečky a znovu je přilepil v odpovídající poloze.
Tady je pár náhledů, jak to auto bude zhruba vypadat. Díly kabiny jsou pouze položené na rámu. Kapota, zatím bez závěsů, odskakuje od kabiny. Spáry jsou vytažený až moc, zkusím to utlumit.
Jarda