Už pár dní pracuju na autě z flotily ČSAD. Předloha je Volvo F89 v konfiguraci u nás méně obvyklé a to 4x2. Stavbu chci pojmout trošku odpočinkově, tzn. použil jsem rám z první generace Volva FH, zkrátil ho podle návodu od KFS, přední nápravu jsem posunul na pérech, kabina bude napevno, takže moc neřeším ani motor, nad převodovkou bude rezerva. Víceméně se věnuju věcem, který budou vidět a nejdu tak do detailu, jako jouda na svém valníku touto cestou mu chci ještě jednou poděkovat za zapůjčení jeho interiéru, abych měl mustr an předělání palubky natáhnul jsem pár trubek, hadic, udělal jsem nový pomocný rám pod točnu podle fotek, na vzduchojemy jsem použil sváry CTM, které budou brzy dány do oběhu, dále jsem použil pár vzduchových ventilů a šroubků Calibre35 a Plusmodel. Auto nebude přesně podle fotky, stejně jich moc není, a použiju něco svého, chtěl bych žlutý mlhovky, clonu nad čelní okno a asi i boční, průhledný deflektory. Tohle vše bych rád stihnul do Belgie, snad se podaří Pár fotek, co jsem sehnal
Momentální stav
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
No,to ti trvalo než si cem něco dal.....neberu v potaz tu malou vopičárnu...... a jestli to stihneš do Belgie,tak klobouk dolů kamaráde....držím palce....
Michale, sám nevím od Honzy mám dost fotek, sice na 88, ale myslím, že je to podobný na druhou stranu, co mám fotky na 89, tak nevím, kudy se lezlo za kabinu k hadicím a kabelům. U 6x2 jsou schůdky přes nádrž, ale na 4x2 nemám fotku z pravý strany a někudy se tam lézt muselo, tak proto jsem ten schůdek nechal a dal jen jeden vzduchojem Cábo děkuju, snad bude příznivá konstelace hvězd do Patláku bych to chtěl mít na kolech a když pán bůh dá, i v barvě
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Honzo, já sí myslím, že ty auta původně měly lávku za kabinou tak jako všechny 89ky, ale protože je tam ta rezerva, lávka je sundaná a s ní jsou sudaný i ty schůdky. katlík na baterky na Volvu je docela chatrnej díl. Není dělanej na to, aby se po něm nějak moc houpalo.
Tak vidíš,že to jde .Vím,že jsi psal,že to chceš vzít letecky a odpočinkově,ale stejně mě to nedá napsat ti pár věcí co se mi nelíbí a na který bych se zaměřil,kdybych byl ve tvé kůži.U uložení kabiny bych odfrézoval ty pružiny a stočil z měděnýho drátu nový.Je to hezkej detail.Další věcí,kterou bych alespoň trochu doplnil o detaily je převodovka-z té určitě něco bude vidět,nebo jí ta rezerva zakreje úplně?Jako člověku,kterého živí tahání rozvodů trubek na lokomotivách,se mi nelíbí ty vzduch. trubky.Mělo by to aspoň trochu "řezat"-být trochu rovné.I když Honza má na Liazce taky "roští" tak proč né-v barvě to třeba bude jiné.Třmeny na perech máš taky křivé,ale to zakreje kolo.Suma sumárum se mi to líbí.Teď je těžké něco soudit.Trošku pečlivosti chlape-to auto bude až ho dostavíš moc hezký a některý věci který zfušuješ by tě pak mohly mrzet.Nebo alespoň já to tak mám .Honzo držím palce a budu sledovat.Pavel
Pájo, s těma trubkama máš pravdu, ale jsem rád alespoň za tohle, asi budu muset pořídit lepší vercajk uložení kabiny ještě promyslím a rezerva myslím zakryje celou převodovku, ale nějakou hadičku asi doplním, pro představu dám fotku s rezervou
Naposledy upravil koule84 dne 17 led 2015, 20:57, celkově upraveno 1
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Menší postup ve stvabě. Na Pavlův popud jsem předělal zadní uložení kabiny a upravil levý zadní prolis na kabině, momentálně dělám na zadních blatnících. Ještě doplním pár šroubů a podvozek snad bude kompletní
nasucho jsem to poskládal a dám i foto, jak by to jednou mohlo vypadat i s návěsem
zatím vše
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník