Jelikož se mě o slepicích už i zdálo,pokusím se vysochat tohle Volvo....nemám v plánu nějak ladit podvozek ani motor....zaměřím se hlavně opět na lak a interiér.....Piston mi poskytnul resinovou faceliftovou sadu.... .....tímto mu ještě jednou děkuju.....já dokoupil pár věcí co budou třeba a doufám,že do roka postavým vedle ty holandský slepice i tohle belgický Volvo...... ...pár fotek dodám zítra
Ajo, vůbec mě nenapadlo porovnat čísla. Ono to hlavně bude snažší tu nápravu udělat doma. Tím, že stejnak bude vše zadeklovaný, tak to půjde udělat jen na efekt.
Jo,jo....bude tří náprava.....a ten transkit mě přišel dost drahej,myslím nic co by se nedalo udělat doma......a jak jsem psal,ten rám nebudu nijak hrotit.....stejně to je celý zadeklovaný......
Hezký auto, postahoval jsem si na tohle i novější Volvo dost fotek a přemejšlel o něm, ale od tebe bude tak o 100% lepší, než z mých rukou hodně štěstí a těším se fota v 1/24
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Takže jsem začal trošku z druhýho konce.....Piston už měl masku naaplikovanou na boudě,tak jsem se jako první pustil do ní......maska je poměrně složitá na nabarvení,tak jsem se rozhodnul ji odvrtat, což nebylo s 3mm tlustýho resinu nic moc jednoduchýho,ale nějak to dopadlo .....po vyzkoušení leptů,jsem zjistil,že jsou podstatně větší než maska,tak přišlo na řadu oblepení plastovým proužkem,abych docílil,ten správnej tvar a velikost....pak už jenom moje neoblíbený dolaďování a kitování....jelikož maska v boudě neseděla skoro vůbec,musel jsem dost brousit a kitovat....čeká mě finální dobroušení a protažení spár atd.Taky maska v nárazníku je úplně jiná než na autě tak bude zase o zábavu postaráno.....
Je pravda,že na těch pár dílcích je těch much až moc.....hlavně to zasklení svělel(to je velká hrůza).....maska mě schne po surfu,tak uvidíme....zatím se pokusím vyladit ten nárazník.....