To je super. Nebylo by špatný tomu dát Nizozemská čísla. Auta se tam vyvážela a na podobné konfigurace tam človek naráží...nepůsobilo by to pak vůbec tak neobvykle
Hmmm, mám pocit, že se ty péra musej na prostřední ose vzadu trochu hádat. Nedivil bych se, kdyby se něco utrhlo. Vypadá to zajímavě ale že by se mi to líbilo.....
No, když už je to venku, taky si trochu přidám. Fikce. Proč ne? I ta by ale měla trochu fungovat. Prostě tři nápravy houpačkama spojit nejdou ani v divokym snu. Představ si, že první zadní nápravou najedeš na šutr, ta se zvedne, druhá jde automaticky dolu a třetí do vzduchu? Blbost. Nehledě na to, že nevim, kam bys na tý prostřední nacpal na nohavici hříbky s rohlíkama. Všimni si, že Tatra na každym autě, který má vzádu víc náprav, než dvě, montuje na nápravě "navíc" samostatnej systém pérování. V tomhle případě teda nejlépe měchy. No a navíc řízení. Každej, kdo si s naloženou stočtyřicetosmičkou zkusil v zimě projet kruháč, dá mi za pravdu, že to neni zrovna hladkej průjezd, Čtyři neotočný tupláky auto dost nutí jet v přímé ose. Neumim si představit zatáčet s takovimhle monštrem. Možná na betonu, ale muselo by bejt naloženo hodně na předku. Nechci tě teda od toho odrazovat, ale napsat jsem to musel no. Jsem suchar. Mnohem radši vidim modely víc reálnejch aut. Třeba dumperu. Ale samozřejmě je to podle vkusu každého soudruha. Když tak bych tam aspoň naflákal ruský čísla, jelikož tam je možný všecko.
ten model vypadá dost dobře. i já si po vzoru finských vozidel Sisu kreslil podobné Tatrovky s trojnápravavou dokonce jsem na takovém podvozku T148 8x8 měl nakreslený autojeřáb AD30 . U druhé nápravy jsem ale kreslil odpružení přes zkrutné tyče a listy byly mezi 3 a 4 tou nápravou .. psal se rok 1988
Znova říkám, je to podle fotomontáže. Toho pérování jsem si samozřejmě vědom, je to jen na oko. Původně jsem chtěl vrazit na poslední nápravu něco podobného jako je na předku u T 111, ale tohle bylo jednodušší rychlejší. Ono po funkční stránce by tam těch problémů bylo asi víc. . . .