Pokračoval jsem, (myslím že nemusím rozepisovat vše!) sestavením kabiny odlišně od návodu a to slepením předního dílu se střechou a boky kabiny, ( ale boky nelepeny ke střeše) z důvodu vsazení interieru s podlahou a bez zadní stěny kabiny. Dále doplněním roštu podlahy, úpravou nebo spíš výrobou světlometů(vytvarováním parabol) na kabinu odlišně od návodu. V pravých schodech kontrolní otvory a nádržkou ostřikovače. Interier kabiny bude standart ze stavebnice, dovolil jsem si dát jen jedno lůžko, z důvodu okna v zadní stěně kabiny. Pak to všechno šlo do lakovny, (nebudu popisovat postupy všichni znáte líp než já) použity autolaky, nástřik podvozku, kabiny, podlahy, ložné plochy, bočnice a zadní čelo (z venku hliníkem), přední v (barvě nástavby), vnitřky zůstaly v přírodním hliníku. Po laku naneseny obtisky na bočnice, kabinu i podvozek.
Další pokračování bylo v „stroji času“, kde dostal rám úpravu „zubem“ času a provozu. Dolepovány postupně drobnosti a pomalé strojení podvozku. Jelikož předpokládám že vozidlo jezdilo po silnicích 2 a 3 tříd na podzim v době sklizně úrody zemědělců, tak jsem se pokusil ztvárnit k dané situaci i patřičné ušpinění.