Tedá, to je fofr. No nemá to chyby. Už se těšim na celou soupravu. Líbí se mi, jak jsi voďobal ty železa oplenu. Holt stínování a patinu máš zmáknutou perfektně.
Trošičku zase po dlouhé době posun,na prvním z aut,tudíž Kenworth.Osadil jsem přední nápravu a na zkoušku motor.Nakonec ho tam dám,i když jsem původně nechtěl.Kabinu necham sundavací jako celek,tak bude možno nahlédnout právě i na něj.Jedeme dál.Pavel
Pomalinku sázím další díly na Kenwortha.Motor osazen,pomalu doplňuji trubky a další díly.Osazen je také chladič,ten vznikl prodloužením bloku co mám z Diamonda.Vyrobil jsem taky novej nárazník,tak aby auto odpovídalo více dobové předloze.Díky tomuto už jsem konečně našel správnou polohu pro kabinu.Začíná to vypadat dobře.Nakonec uvažuji,že nepoužiji původně zamýšlenou nádrž na vodu ,ale udělám jen jednoduchej rám za kabinu.Ještě to zvážím.p
Letní trápeníčko pokračuje .Dosazena přídavná převodovka a k ní vyrobena kardanka.Ta mě čeká ještě jedna..Dále jsem doplnil třmeny díky kterým drží u sebe v realu oba rámy.No další drobnosti,jako šroby atd.Přibývá to pomalu,ale přece jen to roste.Pavel
Robert Lebl píše:Takhle různobarevné to vypadá zajímavě, skoro škoda to dávat do barvy
No jó,ale to by nebylo onó . Na nějakou chvilku zase můj poslední příspěvek na téma Kenworth.Dost jsem s tim pohnul a auto dostal do podoby kdy je vlastně hotová " studie" toho jak to asi mohlo vypadat.Usadil jsem dolly na dřevo,pasuje tam jak prdel na hrnec.Zbývá novej rám za kabinu a hromada dílů.Jsem asi v půlce stavby.Opět jsem měl velké oči a je to fakt velkej objem práce.Podobně jako u bagru to nejde na jeden zátah,ale na několik.Tak zase někdy pá pá.