
Od začátku jsem měl jasno pouze v tom, že chci mít model na torzkách a pohon se spřaženou pomocnou převodovkou (married box).
Nepodařilo se mi najít fotky podvozku a tak rozmístění příček, umístění převodky řízení a uspořádání celého řídícího mechanismu je jen odhad. Rozpohybovat řízení jsem si vzhledem k resinu tentokrát netroufnul.
Podélníky rámu jsou vyřezané z 1 mm destiček, příčky jsou zbytky ze stavebnic Peterbiltu, motor Cummins jsem si vypůjčil z K100 od AMT, married box vznikl metodou Frankenstein z přepůlené převodovky Fuller a k ní přilepené pomocné s odříznutým čelem. Obojí z dílny Pavla Behenského. Nevím, jestli předloha měla na předku tlumiče, já je tam kvůli pevnosti raději dal. Jejich ukotvení mezi nápravou a spojovací tyčí asi není úplně košer, ale stalo se. Brzdy vpředu nebudou.
Vzduchojemy včetně konzol jsou z materiálu od Evergreenu. Motor jsem v detailech upravil, aby se mi vešel do psí boudy. Ani tak ještě nemám jistotu, že někde nenastane kolize, až bude vše napevno.
Původně stanovená délka se mi vzhledem k celkem dlouhým torzkám zdála krátká, tak jsem rám přepůlil a nastavil asi o 2,5 cm.
Do kabiny přidám lehátko s postranníma zástěnama, které mi zbyly z Papa Trucku. Tím dovybavení interiéru asi skončí, protože dveře pozotvírat nehodlám.
Tady jsou fotky toho, co zatím mám.