panacik píše:Nadherne detaili,nadherne! a budes snou kseftovat,ci bude v jednom kuse?
Hubert, je škoda, že aj Tvoja Škodovka skončila iba v jednom kuse a tak isto bude veľká škoda, keď Pavlova Tatra skončí tiež iba v jednom kuse. Holt - no čo už, aspoň sa na tu nádheru budem pozerať na tomto vlákne.
Vladimíre, tohle není jednoduchý.Je to hodnĕ veliký,má to spoustu dílů.No a tím pádem by to bylo hodnĕ drahý.Tím tudíž si to polovina lidí nebude moct dovolit.Ta druhá půlka zájemců zase preferuje každej jinej typ.Jeden sklopku ,druhej předsazenou kabinu,třetí tahač na balonech,čtvtej vojenskou.A mohl bych pokračovat.ty auta mají společnou jen vrchní část kabiny a pár dílů na podvozku.Zbytek je jen moře práce.Z mého pohledu je to pasé.To není jako udĕlat náklaďák v H0,dát ho do krabičky od sirek a prodávat na soutĕžích za litr.Ten kdo se v tom pohybuje vám to potvrdí.Pavel
Pavle, neberte to vôbec v zlom, to bol iba taký môj povzdych. Ja viem, že tých záujemcov by nebolo veľa (teda ja určite) a taktiež mám aj určitú predstavu čo to všetko obnáša. Mám totiž kamaráta, ktorý sa takýmto niečím podobným zaoberá. Ale určite budem Vašu stavbu naďalej pozorne sledovať, pretože je to niečo úžasné.
Tak jo,pustil jsem se do další části Tatry a tou je samotná korba.Její konstrukce ač to nevypadá není zrovna jednoduchá.Naštěstí,po modelářské stránce se dá tu a tam něco ošidit.Začal jsem výrobou spodních podélníků.V měřítku mají 5mm tloušťku,tudíž musím vrstvit desky a z nich posléze vybrousit tvar.To je prostě pošušňání .Mám ,ale taky malou prosbu-nemá někdo fotku spodku korby při vyklopeným autě?Já jsem si kdysi pořídil jednu na tátově,ale je dost mizerná.Navíc tahle korba už stejně jako celá Tara už prošla několika opravama a určitě nemá původní tovární provedení čela.Pokud by někdo v archivu našel,sem s tím.Díky PAvel
Korba na KUBOvo Tatře od JSK není originální, jediná originál na fotkách je ta červená na továrním snímku. Zítra prolezu exterák a postnu sem nějaké fotky.
Ale na tom továrním snímku není "dvojková" Tatra.Ta modrá od JSK je taky "jednička",ale podle mě má korbu z "dvojky,tudíž to co hledám.Teda soudím podle toho čela z vlnitého plechu.Stejně tak jako ta opískovaná na posledním snímku.Ani jedna z těch Tater na ní nemá uchycené rezervní kolo,které by tam mělo být pokud se nepletu .Každopádně to není žádnej velkej problém,protože po tolika letech se toho spousta proházelo a najít kus v původním stavu je docela umění.I tak díky za fotky.PAvel
Hynku, Pavel robi dvojkovu Tatru a jeho dotaz smeroval na fotky spodku korby, podla toho som nahadzal fotky, spodok je na vsetkych fotkach rovnaky, bocnice neriesim...
Pavle, ano, T2 ma rezervu na korbe, tu su dve fotky, jedna original vlnity plech na cele, druha repas, ale ako pises, je to vsetko kombinovane hore-dole...
Ahoj Pavle. Rád bych ti pomohl, ale v archivu jsem nic kloudnýho nenašel a fotit už bohužel neni co. Ale. Z fotek, který ti sem naházel mercédes, je ta, kterou hledáš, pouze jedna a to, první odkaz z druhého příspěvku. Ostatní jsou generálky, prerábky a podobně. No ale konkrétně. Přední čelo má dvojková korba opravdu z vlnitýho plechu a na levém sloupku je tedy šibenice na rezervu. Rozdíl od jedniček je ale ve svislé výstuze, která je oproti předchozím dvěma pouze jedna. Korba je taky o něco kratší a uložená trochu víc dozadu. Taky se daly vidět na horních sajtnách jakési stříšky, který vyplňovaly prostor mezi ložisky. Tak aspoň něco.
Kubovo auto má ale korbu po dost zásadní GO, sajtny nejsou původní, tak moc nedůveřuju ani tomu zbytku. Bohužel jsem dnes prolezl jednu část archivu a samý téjedničky, budu muset ještě do placek, kde by měla být složka s tédvojkama, nemám bohužel všechno setříděné