Rozvor jsem prodloužil na 3800 mm, protože tyhle auta pod silocisterny byly podstatně delší než obvyklé F88/F89 té doby. Původní "bulharský" rám měl rozvor 3200 mm, naše auta měla s největší pravděpodobností 3800 mm. V literatuře jsem mezi 3200 mm a 3800 mm žádnou variantu nenašel a 3200 mm to nebylo určitě.
Ze sady na 6x2 jsem použil komplet přední zavěšení, přední náprava je stavebnice Italeri, náboje z mých starších zásob (zbyly mi z F12 a jsou v podstatě stejné), vzadu jsem použil nápravu, brzdy a přepracoval jsem ještě do věrnější podoby listová pera.
Model jsem dneska doskládal zase do stavu, kde byl předtím, než jsem začal lámat rám, dolepil nádrž a budu moct postupně pokračovat.
Naposledy upravil nedlloyd dne 09 srp 2020, 11:30, celkově upraveno 3
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat