Hele tome. Jestli chceš udělat rezatý dno korby, asi by byl nejlepší žádnej náklad. Každá fůra totiž dno vyleští a čím hrubší materiál (cihly, suť, štěrk), tím lepší leštící výsledek. Nevim, jak je to třeba s řezankou, nebo senem. Tam to asi bude jinak. Vystihnout vnitřek korby je podle mýho jedena z největších modelářských výzev. Je to tak proměnlivý místo, že se prostě nad tim musí přemejšlet. Když auto přivezeš nový, je korba samozřejmě v barvě. Hned s první fůrou jde barva do kélu a s dalšíma víc a víc. Už první víkend chytne lišku a přes tejden zas znova. Pak ho odstavíš na tejden do kopřiv a design vnitřku korby začne nabývat šrotový vzhled. No a po dvou, třech letech provozu v kamenolomu už se nám začínají tvořit první prošoupaný dirky v podlaze a stopy nešetrnýho zacházení, třeba od bagru. Tak se to vyvaří, ponatírá a jede se odznova. Na prkenných sajtnách bych navíc čekal i vyštípaný dřevo a tak.
Jinak se mi ale tvůj projekt líbí i když si myslim, že by se do takovýhle plechařiny asi pustil málokdo. Skoro bych řekl, že už se ani nejedná o plastový model.
Držim palce, ať se dílo podaří.