Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Kamiony a těžká technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Peterbilt 281/351 Hotovo

Odeslat odpověď
Příspěvků: 401 • Stránka 18 z 27 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27
  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pistonleros » 31 pro 2011, 14:59

To je super. =D> =D> Už se na něj moc těším.
Černá není barva, to je stav mysli...
2CV - hromada kachen
Praga V3S AD80
Hotovo:
Zetor Crystal 8011
STAVOSTROJ KNB-250
Uživatelský avatar
pistonleros
 
Příspěvky: 5520
Registrován: 30 čer 2011, 17:15
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod nedlloyd » 31 pro 2011, 15:27

Klasa, Pavle. Já jsem to letos taky zakonči úspěšně. :) Gratuluju a přeju ať se to daří takhle i v příštím roce.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8891
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 01 led 2012, 14:27

Konečně taky mohu pokračovat na stavbě rámu.Společně s kabinou jsem si nechal "naklonovat" i brzdové válce z 359 od Revellu.Osadit je na již připravené bylo v pohodě a můžu tahat vzduch.Další součástí kterou jsem z resinu chtěl odzkoušet byly držáky nádrží.Měl jsem trochu strach z pevnosti,ale moje obavy byly zbytečné.Drží to perfektně a jsou pevnostně srovnatelné s plastovými které posloužily jako vzor.Pavel
DSCN9104.jpg
Neustále taky zvažuju nahrazení kol.I na tom se už ale pracuje tak snad.....
DSCN9105.jpg
DSCN9107.jpg

Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 01 led 2012, 18:26

Pár foteček-nataženej vzduch.Přemýšlím co s motorem.A to dokonce do takové míry jako jestli ho tam dát nebo ne :-k Pavel
DSCN9108.jpg
DSCN9109.jpg
DSCN9110.jpg

Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod V12JT » 01 led 2012, 20:31

Pavle, vypadá to nádherně. Jen taková poznámka k brzdovým válcům. Na jiným fóru jsem se dočetl, že takto vytažený šrouby (nebo tyčky nebo co to je) mají pouze odtahovaná vozidla. Zajišťuje se tak odbrždění kol, když v odtahovaném vozidle není vzduch. Nevím, co je na tom pravdy, šoféři k tomu možná řeknou svoje. Ale já se tím řídím a ty "tyčky" odřezávám a nechávám jen ten "špunt".
Taky by mě zajímala barva na těch nádržích a bateriovým kastlíku. To je odstín rovnou ze skleničky nebo jsi ji tónoval? Vypadá to pěkně.

Jarda T.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2337
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod nedlloyd » 01 led 2012, 22:23

No, s těma šroubama - třeba u liazky šroubuješ šrouby dovnitř a ty přitahujou píst, ale zalezlý jsou pořád stejně. Jak je to na US autech, to nevím. Je potřeba to konfrontovat u fotek, ale faktem je, že pokud nebudou na fotkách provozních aut takhle vylezlý, bylo by dobrý je zaříznout protože tam bude stejném systém na všech autech.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8891
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 02 led 2012, 15:33

77500606.jpg
Kenworth K100 Aerodine-tady je to hezky vidět.
Abych pravdu řekl,tak jsem to nikdy hloub nestudoval(co se šroubů týče).Nicméně jsem v rychlosti projel fotky a světe div se oni tam jsou díry a bez záslepek-teda alespoň ve dvou případech co jsem teď našel.Upravím to.Zajímavej postřech Jardo.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod 21lucas » 02 led 2012, 16:29

trochu OT:
ale kdyz sem jeste za skolnich let makal v dilnach jeli sme pro LIAZ autoskolu, brali jsme 2 dlouhe srouby ktere jsme prave sroubovali do zadnich valcu abychom auto odbrzdily a myslim ze sme z tama sundavali 2 kratke srouby jako zaslepky

ale jak moc to bylo original kdyz se v tom kazdou chvilku nejaky student vrtal nevim
nejsem žádnej modelář, jen tu mám jednu hračku se kterou se bavím - barvičky světýlka atd.
Bugatti Veyron 1:7 (původně RCmodel)
Uživatelský avatar
21lucas
 
Příspěvky: 50
Registrován: 05 črc 2011, 11:04
Bydliště: Kolín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod nedlloyd » 02 led 2012, 16:35

Bylo to přesně jak říkáš. Liazka má šroubovací víčka, za provozu na autě šrouby nejsou. U některejch aut to ale tak bývá - že šroub je přímo ve válci.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8891
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod V12JT » 02 led 2012, 19:25

S údivem jsem nějaké brzdové válce s nezakrytou dírou ve svém archivu našel taky. Nicméně, takto vypadají na většině mých fotek. Tahle je ukazuje asi z největší blízkosti.

Reardetailwalkingbeam.jpg


Jarda T.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2337
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 02 led 2012, 19:34

Na té fotce je taky moc hezkej ten sendvič ze kterýho je rám.Hezky poskládaný.Pro mě taky novinka.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod nedlloyd » 02 led 2012, 19:58

:shock: :shock: :shock: to vidím poprvý

K čemu je to dobrý?

Jako Liazáka mě napadá jedna odpověď: parádně do toho teče voda a výborně to pak hnije. Takovej rám se vlastně postupně zevnitř recykluje.
Naposledy upravil nedlloyd dne 02 led 2012, 20:01, celkově upraveno 1
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8891
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod gees » 02 led 2012, 20:00

Je to opravdu parádní =D> =D> a když už řešíš válce,tak určitě předělat připojení hadic.Takhle by to moc nefungovalo :wink:
gees
 
Příspěvky: 132
Registrován: 28 srp 2009, 12:01
Bydliště: Stará Boleslav
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 02 led 2012, 20:05

Pravděpodobně pro větší pevnost-nic lepšího mě nenapadá.Abych taky odpověděl-ta červená je přímo ze skla GSI C100,"rozbitá" černou C2.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Peterbilt 281/351

Příspěvekod pavel behensky » 02 led 2012, 20:09

Čéče,to bych to musel předělat úplně všecko :-D .Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 401 • Stránka 18 z 27 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY