Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Kamiony a těžká technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Odeslat odpověď
Příspěvků: 190 • Stránka 10 z 13 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod V12JT » 18 led 2016, 10:07

Co se týče stavby, smekám klobouk. Nádhernej kus práce, tyhle mašinky, co se neleknou práce v terénu, já taky můžu. Na tomhle jsi zamakal neskutečně.
Barevná kombinace už mě tak nebere, dokonce mě v první chvíli napadlo lego. Nevím, jestli mi vadí ten světlej podvozek nebo ta modrá na boudě. Vím, že není hotovo ale tyhle poslední fotky působěj divně. Tu bílou bych určitě potlačil, i na dílech, který se občas potkaj s vapkou... nádrž, nárazník, blatníky...
Jinak ale opravdu nádhera!
Jarda
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2337
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 10:32

Díky pánové, troufnu si tvrdit, že hotovo tak ze 70% :)
Nečekal bych to, ale nejhorší pro mě bude asi vyřešit uložení kabiny - hlídat osy, horizont a ještě výšku, to bude na Chocholouška, ale nějakou představu, jak to vymyslet asi mám. Přinejhorším vždycky můžu tvrdit, že prdnul měch na uložení :grin:
Doufám, že si příště vymyslím lehčí hovadinu :lol:

Jarda: šasi bude tmavý stejně jako na oplenu a přední blatníky s nárazníkem budou v šedý German Grey, stejně jako jsou pístnice opěrných nohou a pístnice na ruce.
Omlouvám se, asi jsem tě úplně nepobral s těma bílýma místama, který bys utlumil...
Vpravo palivová nádrž, nádrž hydrauliky, vlevo kastlík, vršek šasi - to všechno pak ještě přijde překrýt kapičkovým plechem, jako na předloze :-D
Předloha má taky modrou boudu, ale v každém světle vypadá jinak modře, fakt...na slunci světlá, pod mrakem o 3 odstíny tmavší
A až přijdou na šasi ještě hadice hydrauliky a celej ten hampejz kolem, tak to zase o kus ožije. Zatím je pravda, že naživo na sebe veškerou pozornost strhává ruka a u auta při nakládce tomu asi nebude jinak :-D
Přílohy
PA094247.JPG
PA094171.JPG
071020141601.jpg
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 13:26

Na tom autě je krásně vidět ten paradox, kterej na modelu vypadá strašně blbě a kterej mě vlastně čím dál utvrzuje v tom, že patinovat náklaďáky oběcně je dost komplikovaný. A má-li to vypadat v modelu dobře, bude to vždycky prostě ujetý od reality o větší nebo menší kousek.

Mrkni se jak zrezlej je ten rám na autě... a přitom bouda čistá a krásná... Udělat to takhle, nikdo si toho nevšimne a každej druhej řekne, že to je mimo... A přitom aby jsi zase našel klaďák, kterej je zasranej jako jetel až po střechu je taky problém. Prostě....je to dřina :)
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 14:05

Honza 'ned' Rosecky píše:Na tom autě je krásně vidět ten paradox, kterej na modelu vypadá strašně blbě a kterej mě vlastně čím dál utvrzuje v tom, že patinovat náklaďáky oběcně je dost komplikovaný. A má-li to vypadat v modelu dobře, bude to vždycky prostě ujetý od reality o větší nebo menší kousek.

Mrkni se jak zrezlej je ten rám na autě... a přitom bouda čistá a krásná... Udělat to takhle, nikdo si toho nevšimne a každej druhej řekne, že to je mimo... A přitom aby jsi zase našel klaďák, kterej je zasranej jako jetel až po střechu je taky problém. Prostě....je to dřina :)


Honzo, máš naprostou pravdu.
Přikládám pár fotek předlohy... tam je to krásně vidět na šásku nad přední nápravou a na celý přední nápravě, jak spodek na lesních cestách trpěl a je od kamínků a štěrku ošlehanej. Naopak od předních blatníků dozadu je šasi pěkný a v oblasti zadních náprav od původního majitele "vyšperkovaný" lesklým černým lakem. Ta bouda u předlohy trošku klame, v tom jsou fotky milosrdný, nicméně má škrábance od větví a vzadu na rohu bouli od kleští (ta se mi moc líbila, takže ji mám na modelu taky). Ano, v globálu a na tohle auto je opravdu pěkná, ale vlezl jsem do interiéru a to byla divočina - tam byl prach a bahno snad i na posteli. Naopak ruka pěkná, zachovalá s minimem odřenin...
Jo, znám i lesáky leštěnky na hliníkách, pořád vypulírovaný...asi taky hodně otázka provozu, jinak bude vypadat souprava, která nakládá na kraji lesa, že sjede z asfaltu 20 metrů na štěrk, jinak ta, která se brodí půl metru hlubokým úvozem a prakticky bere dříví pod nosem u harvestoru, když to přeženu. A pak máš sourpavy, kde je oplen o hodně starší než auto a tam už to patinou vůbec nesladíš, protože třeba 5 let života mezi nima bude strašnej skok.
Každý auto je originál.
Přílohy
PA094230.JPG
180920141584.jpg
180920141568.jpg
180920141571.jpg
PA094209.JPG
PA094223.JPG
PA094214.JPG
PA094219.JPG
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 14:12

Kdyz jsi tohle fotil...jak dlouho to bylo po tom co to auto stalo? To je odstaveny jen kratkodobe?
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 14:16

Honza 'ned' Rosecky píše:Kdyz jsi tohle fotil...jak dlouho to bylo po tom co to auto stalo? To je odstaveny jen kratkodobe?


To auto stálo ca. 2-3 měsíce. Majitel měnil za nový TGS a tohle chvilku stálo.
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 14:21

Hm...docela by mě zajímal ten rozdíl mezi rzí před odstavením a po... Protože tohle je hodně specifická rez. Taková ta...bazarnická a na autech co jezdí moc vidět není. Naopak...bazarnická rez byvá přesně na takovýhlech autech....ze kterých se wapkou umyla veškerá mastnota a vlhkost udělala pak za nějaký ten týden své. Je to takový...zvláštně neprovozní stav.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 14:34

Můžeš mít klidně pravdu, ono je to asi relativní. Já jsem lesáka fotil prakticky druhý den, co jsem ho přivezl, takže ve stavu, jak přijel.
A toho Actrose s oplenem jsem třeba fotil v Mnichově, když jsem začínal shánět podklady pro oplen. Taky už chvíli nejezdil.
Přílohy
20082012533.jpg
20082012531.jpg
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 14:38

Netvrdím níc...spíš...se snažím nějak vnímat tu rez a její formy vzhledem k tomu v jakém stavu se to auto nachází. Proto se právě ptám jak dlouho to auto stálo když jsi ho fotil...
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 14:52

Rád bych ti pomohl více informacemi, ale bohužel stav před nemám.
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 14:55

To je v poho...jen mě to napadlo jako věc k zamyšlení.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 15:03

V klidu. Přiznám se, že tímhle směrem jsem neuvažoval, takže je obohacující vidět to optikou dalšího člověka.
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 15:27

To je takovej....stav mysli. Koukáš na model, kterej se Ti líbí. Přemýšlíš proč se ti to líbí. Pak se snažíš najít analogii toho ve skutečnosti. A pak naopak, snažíš se najít analogie skutečných věcí v modelu a přemýšlíš jak dobře by to na modelu vypadalo a jestli to má smysl dělat nebo ne. A tak furt dokola.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 18 led 2016, 16:30

Vím, co myslíš a obdivuju vás, mistry modelářského řemesla, že to umíte převést do reality. Já spíš tak sem tam rozřezat nějakou kabinu na puzzle a pak to skládat dohromady :grin:
Ale s tou rzí jsi mě pozitivně naloupnul ;-I
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 18 led 2016, 16:39

Děkuju, ale já bych se vůbec neodvážil nazývat se zrovna mistrem. Jo, dost se tomu věnuju, beru leccos vážně a v hodně věcech se rejpám.... ale jakejpak inženýr, paní Škopková. To je ještě daleko...
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8894
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 190 • Stránka 10 z 13 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY