Ano, já z toho auta cítím to samé. Tedy pokud pominu to, že jsem nad jeho renovací zlomil hůl. To auto mi přijde takové, že tam jaksi ještě zvítězil obsah nad formou. Je to udělané funkční a dobře funkční, ale prakticky je to ještě takový slepenec ne úplně vzhledný,
Tak, konečně. Mercedes SK po několika letech hotový, několik měsíců jsem teď odolával rozpracování MANu F90 s novou sadou do CTM, ale odolal jsem a výsledkem je, že můžu pokračovat na Volvu.
Je to díky dvěma věcem: za poslední rok jsem si dodělal díly na rozvody vzduchu a pak mám připravených ještě pár bonbónků ve 3D, ale o těch až později.
Teď bylo potřeba prokousat se otravným návratem k projektu, který spočíval v doplňování šroubů a nýtů na rám, poskládání vzduchojemů v novými tištěnými držáky...a pak jsem mohl konečně začít rozvody vzduchu. Záměrně nepíšu kabeláž, protože na tohle autě je asi kromě deseti hadic všechno v ocelových trubkách. Takže jednu po druhé ohýbám a vlepuji na místo.
Je to neuvěřitelný, ale o tomhle modelu pořád platí, že co se vleče, neuteče. Ty různý zpoždění maximálně nahrávají kvalitě jednotlivých částí, dílů, doplňků, použitým technologiím...
Postupně jsem pár dní pokračoval, drátek po drátku, fitinka po fitince. Ještě to není hotové, ale přibývá to.
Já na tohle auto mám vlastně literatury až moc a v poslední fázi jsem se pokusil dát dohromady na tom mém právě rozvody vzduchu a k tomu jsem si dělal schéma, takže zrovna na tomhle modelu to dělám téměř 1:1. Poprvé a asi vlastně naposled, protože ve výsledku to vlastně až takový rozdíl oproti "fantazii" není.