Stavebnice je pěkná, výlisky přesné, takže práce na začišťování a spasování poměrně málo, hlavní velké díly jsem slícoval bez problémů. Prvně jsem ale všecky díly dodané v rámečku v továrním chromu vykoupal v hydroxidu - s tím, že většinu z nich, co půjde do nového chromu a hliníku, jsem podstříknul lesklou černou. U té černé pro mě vyvstal docela problém s mícháním v pistoli, nevím, jestli je to vlastnost jen Tamky, ale ani s orig. ředidlem se mi moc dobře nepromísila a tak to byl místy docela boj - někdy hustá krupice, někdy zase plivance pošpiněného ředidla. Takže něco budu muset brousit.
Zatím první mazlení s detaily na mě narazilo v podobě odvrtání a obnově otvorů v předních brzdových kotoučích, které jsou v předloze jen naznačeny v rytí - jsou to takové mršky milimetrové, takže občas šla nějaká příčka mezi dírama pryč - začistím to a znovu doplním nařezanými dílky (to je to drobení vlevo nahoře za detailem kotoučů na poslední fotce).
Nějaké fotky ze začátku stavby:
http://img11.imageshack.us/img11/3010/s554.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/819/vceq.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/6579/lm9q.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/9641/i9cs.jpg
Dokončeno: Wolf WR-1, Tyrrell P34 1976 & 1977; Ligier JS 11 & Williams FW07; Ferrari 312T4 ; Tyrrell 002
plížením a plazením vpřed!
plížením a plazením vpřed!