Stránka 1 z 2

Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 17 úno 2013, 16:12
od Charon
Nějak mi fotky z testů nedaly a přemejšlel jsem nad úpravou současný Tamiye M1 2009 na verzi 2013.
Zatim jsem ladil podsedlák a přední kapotu. Boky ještě budu ladit - průduchy jsou lehce jinak, ale takhle to zatim beru jako slušnej polotovar pro další práci.
Na podsedláku chybí ještě kapsa na zadní svělo do deště, ale celej podsedlák budu lehce zkracovat , takže kapsu na něj dodělam po zkrácení - ta dutina bude sranda jí opracovat, ale něco mi napadlo.
Podsedlák mi dal hodně vymejšlení, ale nakonec byla úprava velmi jednoduchá, stačily dvě destičky a trocha tmelu... Ráfky zatim pujčila M1 2012, které je taktéž in progress, ale na tý chybí jen opravdu detaily. Motorka se liší i lehce jinym rámem a kyvkou, ale nejsou to zásadní změny, jen někde něco dodat, jinde ubrat. Předek jsem nahřál na plamenem a udělal na něm deformaci okolo oblouků u řídítek a lehce se změnila i špička kapoty, boční průduchy zatim dostaly jinou vrchní hranu, jak jsem psal vejš, ještě je budu všecky zavírat a spodní měnit celkově a tam se bude měnit i podmotorovej díl - vlastně jen jeho vrchní hrana. Jinak je u chlazení spojky a pár kravinek v kapotě, všecko popořadě.

Zatim motorka bude bez barev, dokud nebudou známé oficiální barvy na letošek a někdo neudělá obtisky.

Zatim tedy takhle, v tuhle chvíli to neni hlavní projekt, ale musim to tady lehce rozhejbat, aby se tu něco dělo!

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 17 úno 2013, 16:29
od romo46
KS Workshop má v tebe konkurenta. Ty ju dáš skôr ako oni urobia Transkit! :shock:
Oficiálne predstavenie yamahy má byť okolo 20.marca tuším.

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 17 úno 2013, 17:53
od Charon
Ks Workshop nemá konkurenta, tohle jsou díly jen pro mé užití. Neplánuju je kopírovat, alespon ne masově. Nad litim dlouho přemejšlim a letos to chci zkusit, ještě musim sehnat pár věcí a pak mi nic nebrání.

Mě v tuhle chvíli nedrásaji ani tak barvy jako spíš tvary, jak jsem psal ve walkaroundu v Sepangu jely 3 verze kapot a i prý tři verze podvozku u motoru to údajně byly taky 3 charakteristiky - takže mě trápí jediná věc - která to ve finále bude?! Tohle téma je zatim takový jak to asi bude nakonec, ale jistota tu neni.

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 08:34
od DOSKOČIL MICHAL
tohle je moc pěkný, mít to takhle rozjeto. Taky mě láká, až mi to půjde, dělat aktuální věci .

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 10:54
od Wíťa
Ten podsedlák je teda pěkně hnusnej :-)
Jinak super práce ;-I

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 15:28
od Charon
dík za reakce.

Abych řekl pravdu, když jsem tuhle podsedlovku viděl poprvé napadlo mi jedno a to Thunder Cat. Z boku se jí to nebezpečně podobá i když YZF 600R vyjela v roce 1997, ale takhle tam podoba je. Musim říct, že mému srdci je blíž menší podsedlák, ale u tohohle jde jen o zvyk, za půl roku nám to přijde přirozený - až je Vale zase bude kosit

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 08 říj 2015, 21:28
od Charon
Již brzy!

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 10 říj 2015, 18:43
od Charon
Takže začínam pomalu, motorku jsem ukázal už před časem, takže na začátek ingredience z čeho to budu dělat. Chtěl jsem dát už pokročilejší fotky, ale tenhle víkend se tak daří, že jsem to prostě nestihl...

Takže o co jde, model M1 09, kapoty jsem poladil z 09, viz začátek tohohle tématu, podsedlovka nakonec není ta moje, ale měl jsem doma chvilku KS Workshop kit 014 a ta podsedlovka prostě byla lepší, tak jsem si udělal kopie. Vejfuk je jen demo z jiný stavby, co jsem šoupnul, takže vezmu jiný svody a dam na ně koncovku KS Workshop. Obtisky jsou taky KSW a protože tahle motorka má chromový pole nejen pod číslem vpředu jsem sehnal Hasegawí zrcadlovou folii. Další díly uvidim časem co na to navěsim, lepty atd

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 14 říj 2015, 17:13
od Charon
Po par dnech, kdy to proste neslo jsem si k tomu dneska na chvilku sednul. Prebrousil jsem kapoty, na par mistech musel tmelit a znovu brousit, nakonec jsem to zakoncil kontrolnim surfem. Snad zitra doladim povrch a striknu podkladem

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 02 lis 2015, 17:52
od Charon
Po delsi dobe up, ale je to stejne fuk.

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 03 lis 2015, 10:03
od Vladimír Šuma
držím palce, aspoň někdo tu něco dělá, ta moje Yamaha spinká v krabici :-#

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 04 lis 2015, 08:59
od Dale Cooper
Držím palce. Nevím, kdo z nás je na tom ted časove hůř. ..tak fandím každému drobnému pokroku. ;-I

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 04 lis 2015, 10:18
od Wíťa
Dale: moje řeč, s tím časem je to vážně bída.
Charon: 013 je pro mě zajímá spíš svým designem kapot než tvarem. Z tou velkou podsedlovkou mě Yamaha trochu zklamala, ale chápu, že to má nějaký vývoj.

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 05 lis 2015, 06:12
od joker.j
Nebudu se tajit tím, že bych si nějakou takovou Yamahu také chtěl postavit...snad časem. Stavbu sleduji.

Re: Yamaha M1 2013

PříspěvekNapsal: 05 lis 2015, 12:40
od Charon
Díky za podporu! Ano poslední Yamahy jsou oproti našim nejoblíbenějšim letum jiný, ztratily tu optickou lehkost. Ale trochu jim přicházim na chut, jak jsem kdysi psal, časem nám to přijde normální a už to skoro je.
Šumáku jen do ní staví se pěkně a věřim, že tě to bude bavit!
Ano, čas je potvora, ale nebudu lhát modely poslední dobou nejsou takovej kůň jako dříve. Dělam i jiný věci, který mě povznáší :-) - sem to musel napsat trochu vzletněji (kdo mě má na fb ví o čem píšu)
Já bych byl nejraději, kdyby se Tamiya nebo Gawa zamysleli a udělali nějakou z posledních verzí M1, jo nejsou to jediný GP, ale dost by to pomohlo, mě určitě. Hlavně mají tyhle motorky společnej základ a modely 013,014 a 015 (asi i 016, podle všeho) by se dělali lépe, resin není špatnej, ale plast se zpracovává lépěji!

jinak k mému modelu, právě jsem na kapoty hodil lehkou vrstvu jednosložky zera, abych zafixoval modrou a brzy začnu první obtisky, ale to může trvat, jak se znam.