Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Motorky ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

DUCATI 1199 Panigale S 3colore, 1/12

In-progress builds
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

DUCATI 1199 Panigale S 3colore, 1/12

Příspěvekod jaRRo » 18 zář 2016, 18:57

Zdravím všetkých,
som začiatočník a najprv by som sa chcel poďakovať za toto fórum - načerpal som tu veľa inšpirácie, získal mnoho informácií, je tu množstvo krásnych stavieb postavených ozaj šikovnými rukami. ;-I ;-I ;-I
Po predaji mojej poslednej motorky som sa minulý rok začal venovať modelárčine a postavil RC truck MB ACTROS MP4 a pretože mám stále motorkárske srdce, keď som objavil stavebnicu tejto talianskej krásky rozhodol som sa pre túto stavbu.

Okrem Tamiya stavebnice som použil detail sety Hobby Design a TOP Studio, predná vidla Tamiya, nálepky TRICOLORE sú tiež od HD. Tie detail sety sú úžasné, neľutujem ich kúpu, motorke to dá neuveriteľnú pridanú hodnotu, úplne iný rozmer. Stavba mi trvala zhruba 2 mesiace, snažil som sa vychutnať si každý moment a užiť si to, tešil som sa vždy, keď niečo pribudlo. Mrzí ma, že zatiaľ nevlastním air-brush a štetcom som nebol schopný dosiahnuť najmä na motore a jeho podsúčastiach kvalitný povrch. Nádrž a kapotáže sú striekané Tamiya sprejom TS-8, TS-26 a po odekálovaní, čírym lakom TS-13. Všetko vybrúsené a vyleštené pastami.
Dosť ma potrápil carbón na zadnom blatníku, prerábal som to asi 4x a keď to už bolo ako tak OK pri nanášaní číreho laku mi to zreagovalo a musel som ísť od znova. Samozrejme tým brúsením som na ňom zaoblil hrany a už nieje taký pekný. Skúškou mojej trpezlivosti boli tie pásy na kolesách, mal som ich orezať, aby tam netrčali tie číre presahy. Napriek pár "kopancom" som sa veľa vecí naučil, veľa vecí by som už robil ináč, hlavné je sa z toho poučiť.