Celou dobu sleduju a hodně fandím. Taková sochařina, to už je teda věc. Vypadá to zatím moc dobře. Takže držím pěsti a aby bylo co nejmíň tvůrčích krizí.
díky za podporu, krize je snad pryč, ted dělam postupně na třech věcech na jednou, když ostatní schnou dělam na dakší, bez prostojů (tu třetí nepublikuju, bude až v galerii - je to ta věc s těma kotoučema z laseru!)
Abyste neřekli, že se flákam, dělam, ale ted je to hromada detailů.... tady je po nástřiku základem a po tmelení detailů, před jejich broušením, čekam až to vytvrdne
A tohle dělam, když mam chut. Jde o Hondu NR 750, tahle je přímo prototyp z Tokio Motor Show 1989, kdy byla vidět poprvé na veřejnosti a taky asi naposledy, nevim, info k ní nejdou sehnat skoro žádný. Podle mě hezčí než produkční stroje ze 2000 série, kterejch bylo nakonec vyrobenejch jen 98, takže tohle by měla bejt 99. Mimochodem, tohle je asi jediná přestavba na světě tohohle modelu na prototyp NR!!!!! Ještě jí chybí dodělat pár věcí, ale neni čas
Bohužel jsem sehnal jen čtyry fotky tohohle skvostu v reálu, víc jich neni k sehnání... Jo, jinak tohle jsou ty kotouče z laseru, tady na to sem si je nechal dělat
Něco málo fotek, kompletní mašiny, před odevzdánim na odlejvání. Těště se po Camelu přijde od Reji další M1!!! Zejtra odevzdávam tohle a do ruky se mi dostane zpět Camel a budu finišovat ten...
Obdivuji Tvou práci, odhodlání a nadšení pro takovouto práci, já bych na to neměl ani čas ani chuť. A navíc bohužel nedokážu ohodnotit to, jestli je to dobře nebo ne, nejsem takovej odborník na mašiny (a všechny ty přestavby a transkity) a nevím jestli ten či onen kryt, blatník či plastík má správný tvar a velikost. Opravdu se mi líbí Tvá preciznost a výsledek jako takový, ale dokážu jen říct jestli se mi líbí nebo nelíbí motorka po barvení a laku, celkový dojem a čistota stavby... Rozhodně ale před Tebou SMEKÁM! ...rozhodně LÍBÍ!
Sleduji vaše předělávky a moc se mi líbí. Já nyní rovněž předělávám Yamahu M1 05 na 06 a tak vím co to stojí času, jak s předělávkou, tak se scháněním detailních podkladů pro práci. Přeci jenom bych ale nějakou připomínku měl. Přestavba je pěkná, ale na první pohled jsem shledal nesrovnalosti s originálem. Podle mého názoru, pokud budete moto upravovat jenom pro sebe, tak nějaká odchylka by tak nevadila. Ale píšete, že moto půjde k Reji na odlévání, a proto by úpravy měly být co nejpřesnější. Mnou shledané odchylky jsem na přiložených fotkách zakroužkoval. Dále bych se přiklonil k trochu jinému tvaru zadního blatníku (jiný blatník je na přiložených fotkách originálu, ale i na fotce z doplňkového setu od TopStudia). Přiložená fota jsou ze závodu Catalunya 2008 s jinou kamufláží, ale kapoty jsou stejné. Přeji vám hodně úspěchů ve vašem dalším sochání, které budu nadále sledovat
Díky za ohlasy. Předně, nejsem tak starej abysme si vykali.
Vidim, že máš dobrý oči K díře v boku, nechal jsem ji tam schválně, teprve o něj přijde vlepit poupravenej díl ze stavebnice (kuli lití, poněvač to u camelu dělalo problémy), pak bok dole, pokud máš dost kvalitní fotky, je tam vidět, že je tam ohyb a ten ohyb je u skut mašiny karbonovej tudíž černej, jeho lem je rovnoběžnej se zadní hranou u dílu pod motorem. a stejná situace je s podsedlovkou u nádrže, je tam taky karbon, pokud zvětšíš fotku je to vidět i když tam je to trochu jiný. zadní blatníček se liší v závislosti na závodu. a některý věci spodní dírky jsem řešil jen dle možností předlohy nebo spíš použitýho základu, - boky spodní díry, protože pokud bych je vytáhl ještě kousek dopředu zasahovali by do chladiče a byli by pro tento model (tamiya) nepoužitelný - kapoty, boky
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 29 kvě 2009, 20:21, celkově upraveno 2
a fotky nasucho sestavenýho modelu, perfektní sestavitelnost a super odlití, to jsem nečekal... aspon o výkendu bude co dělat a taky něco v dohledný době dostavim...
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 29 kvě 2009, 20:11, celkově upraveno 2