Citroen C4 WRC "Mad Croc" (1/24 Heller + Renaissance)
Napsal: 14 črc 2015, 17:39
Zdravím, kolegové!
Vrátil jsem se ze země neomezených možností o něco dříve a tak se chci rychle vrhnout do další akce. Bude to "cé-čtyřka" mého nejoblíbenějšího jezdce generace pilotů WRC, která v podstatě již odešla - Pettera Solberga. Zatímco šedé zbarvení ze sezony 2009 mi přišlo trochu nudné a již tu na fóru proběhlo (dokonce ve dvou měřítích), žlutá divočina s krokodýlem z roku 2010 mi již přijde jako hodná Mr. Hollywooda a byla pro mě jasnou volbou. Obtisky jsem pořídil od Renaissance a když už jsem byl u toho objednávání, tak jsem od Francouzů pořídil i lepty a také resinové vnitřní panely dveří.
Když už jsem takto investoval do nakupování, tak bych si se stavbou chtěl opravdu hodně vyhrát a tím pádem se pustím i do nějakých vlastních úprav - rozvody vzduchu v kokpitu, trošku kabelů a zvažuji i nějaká péra, která ve stavebnici chybí. Nicméně do podobných věcí se budu pouštět poprvé, ono i poměrně výrazné úpravy pro lepty budou premiérou, takže se tu budu určitě často dotazovat a dovolím si předem trochu spoléhat na rady zkušenějších. Prstíčkem hrabu...
Podklady na C4 jsem něco pogůglil, na tohle konkrétní auto mám i něco vlastního z jiné soutže (Wales) a sháním i přímo fotky z Francie od kolegů fotografů. A hned jsem narazil na první problémek... Zatímco tovární C4 jely v Alsasku s krytkami přes středy kol, Solbergův vůz je neměl. Tenhle nesoulad ale asi oželím.
Takže vzhůru do řezání!
Vrátil jsem se ze země neomezených možností o něco dříve a tak se chci rychle vrhnout do další akce. Bude to "cé-čtyřka" mého nejoblíbenějšího jezdce generace pilotů WRC, která v podstatě již odešla - Pettera Solberga. Zatímco šedé zbarvení ze sezony 2009 mi přišlo trochu nudné a již tu na fóru proběhlo (dokonce ve dvou měřítích), žlutá divočina s krokodýlem z roku 2010 mi již přijde jako hodná Mr. Hollywooda a byla pro mě jasnou volbou. Obtisky jsem pořídil od Renaissance a když už jsem byl u toho objednávání, tak jsem od Francouzů pořídil i lepty a také resinové vnitřní panely dveří.
Když už jsem takto investoval do nakupování, tak bych si se stavbou chtěl opravdu hodně vyhrát a tím pádem se pustím i do nějakých vlastních úprav - rozvody vzduchu v kokpitu, trošku kabelů a zvažuji i nějaká péra, která ve stavebnici chybí. Nicméně do podobných věcí se budu pouštět poprvé, ono i poměrně výrazné úpravy pro lepty budou premiérou, takže se tu budu určitě často dotazovat a dovolím si předem trochu spoléhat na rady zkušenějších. Prstíčkem hrabu...
Podklady na C4 jsem něco pogůglil, na tohle konkrétní auto mám i něco vlastního z jiné soutže (Wales) a sháním i přímo fotky z Francie od kolegů fotografů. A hned jsem narazil na první problémek... Zatímco tovární C4 jely v Alsasku s krytkami přes středy kol, Solbergův vůz je neměl. Tenhle nesoulad ale asi oželím.
Takže vzhůru do řezání!