moje placaté kotrmelce :-) Ferrari330+Porsche917+956

Tak si tak procházím auto-moto na MF a že by (až na zářné vyjímky
) kolektivní vyhoření ?
Já tedy se přiznám také stagnuju na místě, viróza + více povinností .... ale i tak mě malinko opět chytlo nadšení z Vašich výtvorů co jsem prošel a tak jen ze solidarity
a aby se tu něco hnulo, přihodím sem něco odemne. Ale nebude to za moc stát ... však už víte ...
Tento závodní speciál skončil v cíly v Le Mans roku 1967 na druhém místě, hned za vítězným fenoménem Fordem GT40. Nebýt zřejmě nehod dalších tří vedoucích Fordů GT40, dopadlo by umístění osádky 330-tky nejspíše jinak, ale bez spekulací si myslím, že to byl i tak vynikající výkon. O to více (tuším), že zrovna rozdíl ve finančním rozpočtu stájí Fordu a Ferrari byl astronomicky propastný ve prospěch američanů.
Ferrari 330 P4 měl inovovaný motor s tříventilovým rozvodem DOHC. Vozy, původně postavené jako kupé, byly později přestavěny na otevřené spidery bez střechy





Tento závodní speciál skončil v cíly v Le Mans roku 1967 na druhém místě, hned za vítězným fenoménem Fordem GT40. Nebýt zřejmě nehod dalších tří vedoucích Fordů GT40, dopadlo by umístění osádky 330-tky nejspíše jinak, ale bez spekulací si myslím, že to byl i tak vynikající výkon. O to více (tuším), že zrovna rozdíl ve finančním rozpočtu stájí Fordu a Ferrari byl astronomicky propastný ve prospěch američanů.
Ferrari 330 P4 měl inovovaný motor s tříventilovým rozvodem DOHC. Vozy, původně postavené jako kupé, byly později přestavěny na otevřené spidery bez střechy