Ahoj, priatelia. Toto je dôvod, prečo môj nový projekt March 721X stojí. Samozrejme aj obdobie daní si vzalo svoj diel času a energie. Pripravil som na predaj jednému nášmu kolegovi moje v poradí piate šasi a aj posledné. Tu je niekoľko fotografií, ktoré prezradia čo to o jeho stavbe. Zdravím a teším sa na ďalšiu prácu Igor - cevert
Igor,Igor ani nevieš aké mi robíš muka...toto ja nedám ako novostavbu ani náhodou a 006 je moja naj F1... A povieš,že posledný kúsok... Je to fakt skvely polotovar,už by si mal aj tie svoje dorobit,nie? Nemáš volaké fotky ako je pripevnený ten roll bar ku monokoku?Najlepšie u Scheckterovho auta... Ďakujem vopred.
Toto auto je aj môj koníček, ale už ich bolo naozaj dosť. Moje dve sú už hotové, dokonca jedno z nich teraz rekonštruujem, kvôli novým postupom a materiálom, ktoré teraz používam. Čo sa týka ochranného oblúka je fotka hore a tu prikladám inú (nie je to moja práca, táto je oveľa profesionálnejšia), ktorá presne ukazuje skutočný spôsob pripevnenia, je priskrutkovaný do tých držiakov a zároveň nesie motor, podobne ako predchádzajúci rad tyrrellov. Moje prevedenie je prilepenie prostredníctvom kolíkov Stačí?
Zdravím fanúšikov stavania od nuly, majiteľov Tyrrell 006 od MFH, alebo budúcich 005 od Ebbra. Zbystrite pozornosť a zahrňte túto stránku do obľúbených. Začala sa rekonštrukcia staručkého podvozku 005, ktorý bol prevezený z USA do Talianska. Už prvé obrázky sú neuveriteľné, tak Vám prajem veľa zábavy. Ja osobne som sa rozhodol svoje dve autá od Tyrrella odložiť a postaviť úplne novú Stewartovu 005 z roku 1972 v mojej mierke 1/12. https://motortecnica.it/Restauri-F1/Tyrrell-005/ Bavte sa! Igor
Ako som v predchádzajúcom príspevku napísal, budem stavať nový model od nuly. Tentoraz som zmenil mierku na 1/8. Začal som motorom. Ešte nie je dokončený, ale už má svoje niektoré diely hotové. Po dokončení mu pridám prevodovku FG 400 a ozdobím všakovakými drobnosťami, sktrukami, hadičkami, čerpadlami a pod. Verím, že nakoniec to bude celkom slušný motor. Pomáhal som si gravírkou na papier a plastovými doskami. Vidno, že nie som technicky zameraný a tak to trvá oveľa dlhšie ako by mohlo Iste sa to dá aj v 3D a vytlačiť. Na túto techniku nemám potrebné znalosti a práca "old scool" sedí môjmu veku oveľa lepšie. Čakám veľa kritiky, tak do toho! Tu je pár obrázkov zo stavby.
Malý posun vpred. Motor bol trochu prepracovaný, stále je to len jeho základ. Ako vidieť moja gravírka má dosť práce. Vrstvený papier treba tmeliť, ale rovnakosť dielov v rukách nedokážem inak dosiahnuť. Chýbajú všetky tie čerpadlá, sviečky a hadičky, zapaľovanie a hlavne veľký počet skrutiek a podložiek s maticami. Postupne si vyrábam tieto skrutky z hliníkovej trubky a drôtu, je to však nekonečné. Nenašiel som však na trhu nič čo by zodpovedalo mierke 1/8. Pribudlo aj telo prevodovky, ktoré tiež potrebuje skrutky, celú horu. Pre porovnanie je na obrázku aj motor 1/12 od Tamiye. Keď bude motor pred dokončením plánujem ho doplniť o brzdy a kotúče vrátane prvkov závesu nápravy. To má však čas. Teraz bojujem hlavne s jesenným počasím a chrípkou.