Stránka 1 z 1

#3 Dale Earnhardt 2001 Monte Carlo - Daytona

PříspěvekNapsal: 21 led 2006, 17:05
od ron

PříspěvekNapsal: 22 led 2006, 20:04
od peteru
Super, moc hezký.

Mám dva dotazy:
Upravoval si přítlačné křídlo na kufru? Zdá se mi vyšší, než Revell normálně dělá (a protože to Revell dělá malý, hodně lidí ho opravuje a zvětšuje)
Čím si dělal černou a následný lak? Tamiya sprej nebo něco jiného?

Jedna malá kritika - zdá se mi, že ta žlutá kružnice na ráfku kola je dost široká. Myslím, že by to měla být jenom tenké žlutá nebo červená linka. Máš na takhle vypadající kola foto?

PříspěvekNapsal: 22 led 2006, 20:37
od ron
dik,
kridlo je defaultne. kridlo sa meni aj v zavislosti od preteku. toto je superspeedway (daytona) verzia, tak je mozne, ze s tym revell bud ratal, alebo je tam proste kratsia verzia. (musim povedat, ze kridla nerieseim, nechavam stale box).
cierna je tamiya, ale klasicka flasticka (riedena denaturakom), lak tak isto tamiya.
no a kolesa - mas pravdu. troska som ich pos... (nemal som po ruke dobry stetec), tak som to opravoval a islo to len tak, ze som ten lem zvacsil. inak je dost tazke urobit ten pasik tak tenky, aky je v skutocnosti, to ti poviem, a este k tomu pri zltej, alebo cervenej na ciernej farbe disku. takze si ma elegantne nachytal na hruskach.
ina vec bola rozhodnut, ci pouzit klasiku, alebo aero. v dekaloch ale bola aero verzia, k tomu uz je to po 1991, tak som sa rozhodol pre aera.
musim povedat, ze to vsetko sa da spokojne vykonzultovat na na to specializovanych forach, len sa mi tentoraz (napriek tomu, ze ide o Dale-a) nechcelo. (ked som rozbehnuty, tie konzultacne prestoje ma nicia)

PříspěvekNapsal: 22 led 2006, 20:38
od ivan p
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Moc pekne!

PříspěvekNapsal: 23 led 2006, 12:17
od peteru
Ja te nechtel na nicem nachytat, jenom se se ptal, protoze podobna kole jsem nevidel.
Ta zluta linka se dela dost blbe, take jsem zjistoval na americkem foru, jak to delaji, zkusil jsem to a zatim to funguje.
Pokud je kolo z bileho plastiku, da se po nastrikani jemnym smirkem opatrne obrousit vystoupla hrana na disku, ne ta uplne na vnejsim okraji, ktera je v kontaktu s gumou, ale ta, co je pod ni. Pak je potreba tu tenkou bilou linku, ktera vznikne, nabarvit zlute. Amici to resi barevnou fixou, ja jsem zkousel asi 10 a zadna, co by drzela na plastu, neni skutecne zluta. Takze to budu muset udelat stetcem a barvou. Pokud je kolo z cerneho platu, je nutne ho striknout bilou, nejlepe akrylem, pres to cerna syntetika a pak jemne setrit syntet. redidlem tu cernou barvu z hrany. Bila pod tim by mela zustat netknuta.
Ohledne kridla - cely ten model je genericky, vetsinou je to hybrid (male zadni kridlo, ale predni spoiler jako na pomale zavody, ty superrychle okruhy Talladega a Daytona, na kterych musi pouzivat reduktory, maji predni cast mnohem hladsi a mensi vetraci mrizky). Tohle neresim, jsem rad, kdyz to auto udelam hezky a povede se povrch a obtisky. Jenom se mi zdalo, ze to kridlo mas vetsi, nez normalne, proto jsem se ptal

PříspěvekNapsal: 26 led 2006, 14:26
od michal e34
nádhera.Krásná čistá práce =D>

PříspěvekNapsal: 27 led 2006, 10:05
od ron
jasne, peteru,
inak ta linka podla mna:
normalne to dat cierne leskle a potom silnejsie rozriedenou zltou (syntetika) napustat do toho priestoru. kapilarita to zariadi. je to ako pri linkach panelaze pri lietadlach. normalne som zvazoval olejovku, ale zatial sa mi na nascar nechce pustit olej...
no a ja som mal zly stetec a dost som to posral. nehcelo sa mi odfarbovat syntetiku, tak som cele pozalieval definitivne... nabuduce dam lepsi pozor (vlastne uz coskoro...)