Tohle už se mi válí po stole dobré tři měsíce a ještě nějakou dobu válet bude...
Loňský Williams FW26, zvláštní design "nosu" auta, který měl posunout těžiště vozu a aerodynamicky posunout auto před konkurenci. Bohužel experiment nesplnil zcela očekávání a v závěru roku byl nahrazen "klasickým" čumákem. Problémy byly zejména s bočním větrem, masivní držáky křídla s autem na odkrytých částech tratí nepříjemně "mávaly".
Juan Pablo Montoya dokončil šampionát na pátém místě, Ralf Schumacher na devátém, šest bodů a patnácté místo přidal Antonio Pizzonia, zaskakující za zraněného Ralfa, Marc Gené rovněž zaskakující za Ralfa nebodoval, Williams vybojoval čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
Kit je resinový japonské firmy Studio27, se všemi obvyklými nedostatky.
Takhle vypadalo auto při představování na začátku roku:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Tady jsou jednotlivé díly kitu:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Počáteční práce na těle auta:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Tělo nastříkané základovkou:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Nezbytná zkouška "jak to sedí":
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Zamaskované tělo auta před stříkáním:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Okarbonované závěsy, karbon od Scalemotorsport:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Jeden z nedostatků. Původní aerodynamické plochy z bílého kovu jsou příliš tlusté, nové jsou vyrobeny z plastových destiček, a tvarované za tepla:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Karbonování podvozku:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Další příliš tlusté díly - křidélka na bocích vozu, nové jsou vyrobeny z hliníkového plechu, ukořistěného ze starých disket:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Toto už je karosérie v pokročilém stavu:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Ostatní díly v různém stádiu dokončení:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]