Honda RA273 1/12 Tamiya

po delší době zdravím všechny, místní vytrvalé aktivce zvláště... Rozhodl jsem se ztenčit zásoby kitníku F1 a po třech moto jsem začal řešit zásadní otázku - kterou (při 37mi ks docela záhul, ale příjemný
)
Nakonec zvítězila reediční Honda z jednoho prostého důvodu - vůbec se mi do ní nechtělo.. - Originál kat. č. 12001 z r. 1967 hovoří jasně, tudíž lze předpokládat (dle jednoho staršího hesla: "po překonání obtíží hor nás čekaly obtíže rovin..), že to odpočinková pohodovka nebude.. Neříkám, že něco nezkusím "vylepšit" - na druhou stranu nechci stavbu nijak zásadně lámat přes koleno - pořád jde o vitrínovku pro mě a radost z nové stavby bez ambicí na MČR
něco málo pro začátek:
Jen přechod bočnice - horní kokpit je masakroidní, nakonec 0,3mm destičky na vyplnění mezer, tmel a bublinky v něm, vteřiňák a další bublinky.... Nevím jak s tím zápasíte vy, ale mě tahle fáze opravdu nebere.. No, ovšem vidina druhého kousku vedle P34 nicméně stojí za to

Nakonec zvítězila reediční Honda z jednoho prostého důvodu - vůbec se mi do ní nechtělo.. - Originál kat. č. 12001 z r. 1967 hovoří jasně, tudíž lze předpokládat (dle jednoho staršího hesla: "po překonání obtíží hor nás čekaly obtíže rovin..), že to odpočinková pohodovka nebude.. Neříkám, že něco nezkusím "vylepšit" - na druhou stranu nechci stavbu nijak zásadně lámat přes koleno - pořád jde o vitrínovku pro mě a radost z nové stavby bez ambicí na MČR

něco málo pro začátek:
Jen přechod bočnice - horní kokpit je masakroidní, nakonec 0,3mm destičky na vyplnění mezer, tmel a bublinky v něm, vteřiňák a další bublinky.... Nevím jak s tím zápasíte vy, ale mě tahle fáze opravdu nebere.. No, ovšem vidina druhého kousku vedle P34 nicméně stojí za to
