Nakonec zvítězila reediční Honda z jednoho prostého důvodu - vůbec se mi do ní nechtělo.. - Originál kat. č. 12001 z r. 1967 hovoří jasně, tudíž lze předpokládat (dle jednoho staršího hesla: "po překonání obtíží hor nás čekaly obtíže rovin..), že to odpočinková pohodovka nebude.. Neříkám, že něco nezkusím "vylepšit" - na druhou stranu nechci stavbu nijak zásadně lámat přes koleno - pořád jde o vitrínovku pro mě a radost z nové stavby bez ambicí na MČR
něco málo pro začátek:
Jen přechod bočnice - horní kokpit je masakroidní, nakonec 0,3mm destičky na vyplnění mezer, tmel a bublinky v něm, vteřiňák a další bublinky.... Nevím jak s tím zápasíte vy, ale mě tahle fáze opravdu nebere.. No, ovšem vidina druhého kousku vedle P34 nicméně stojí za to
„Všechno nakonec dobře dopadne. Pokud to dobře nedopadlo, znamená to, že ještě není konec.“
(Nachman, 18/19stol.)
(Nachman, 18/19stol.)