Já jsem dopředu smířen s tím, že tenhle model holt nebude dosahovat kvality úžasného buraga z časopisu a ani odlehčených modelů od tlumičů a všeho, co není vidět s lakem jak po kroupách. Od začátku se držím zadání a takto to dotáhnu do finiše. Aleši, no být Hanz, tak ještě dneska Jako moc nechybí, ale přesto to ještě pár hodinek zabere
Ty takový výborný modelář a spokojíš se s takovou nedokonalostí, to snad ani nemůžeš přiznat veřejně.... To by ses měl nad sebou zamyslet- tím myslím i celkově, jak tady k ostatním přistupuješ. Tím končím s popichováním, dělej si to jak chceš.
mrazík píše:Aleši, no být Hanz, tak ještě dneska Jako moc nechybí, ale přesto to ještě pár hodinek zabere
No, když mám vše připravené tak ten den to stojí než to zkompletuji. Jinak teďko ty dva Mekáče kompletuji už druhý den a modlím se ať je v neděli na závod hotovo. Ale tam jsem u nich vykoupal zadní křídla protože se mě ta oranžová z dekálů fakt nezdála. A když jsme u těch motorů, tak já je do těch F1 dát musím i když je přikreju víkem. Protože na nich drží převodovka a na té je zadní zavěšení. Ale většinou to u nich končí černým surfem.
Jasný Hanzi, i když je to všechno připravený a vypadá to, že už to bude za hodinku, tak to nějakej čas vezme. Tady u toho dle auta je výhoda, že ten motor je pod kapotou bez skla, takže se s ním ani Tamiya neobtěžovala. Tak zase nějakej střípek do skládačky, hotový kola. Hanzův postup na gumy s nápisem se osvědčil, pro mě životní premiéra