Hanzi, tady to bylo aspoň celkem pravidelný ty trojúhelníky, ale práce na dva večery Rolfi, proti tvojí práci na pojízdné truhle je tohle skládání Lega pohoda Tak dnes zas pokračování - přívod vzduchu v kapotě a sedačka. Tu jsem odfláknul, udělal jsem fakt jen to, co bude teoreticky vidět.
Jorďáku, jasný, ušetříš si nejen karbon, ale i práci. Aleši, tam není, ten karbon zezadu je jen po ten zlom právě. Dělal jsem to ze tří kusů. Strana, pak ten zadek a druhá strana.
Přesně to myslím, kua, tak musím dokarbonovat. Tuhle fotku jsem nenašel. Tunel, palubku a dveře vím, že je karbon, ale to dělat nebudu, to nebude pořádně vidět.
Tak jsem to dokarbonoval. Podle tý Rendovi fotky jde vidět, že proužky jsou orientovány na druhou stranu. Tak to aspoň úplně nezanikne. Tímto jsem s karbonem skončil a můžu jít dál.
Osobně jsem názoru, že by měly být i ty kryty trubek na bocích z karbonu a protáhni i stěnu za pilotem. Taky bych okarbonoval i vše, cos vypsal, vidět to bude, mimo polstru dveří. No a ta droboť v kokpitu to vše dooživí.
Je to možný, z fotky to vidět není, jinou nemám. Stejně tak, jako bych mohl hecnout všechnu kabeláž, tu síťku od sedačky k palubce a spoustu dalšího. Nakonec to odložím jako Enzo. Kdepak, tenhle model je od začátku pojatý jinak - vše co bude na očích udělám pořádně, ale interiér jen vybarvím a dám pásy. Chci ho stihnout dřív, než se mi narodí dítě a budu mít jiný starosti.