Stránka 1 z 2
Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
25 pro 2020, 14:38
od AndyWolf
Tak do mojej rodinky crown práve pribudol nový člen ,poslednú dobu som si dosť obľúbil VIP štyl a hlavne crown-ky. Farba modelu bude taka istá ako na ostatných crown-kach.
Tak na tuto stavbu sa už veľmi teším ale asi si to už nechám na nový rok, lebo by som sa rad chcel s touto kráskou trosku viac vyhrať a "swapnuť" 2jz do nej
tak vám prajem šťastne a veselé
Môj gang sa pomaličky rozrastá
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
19 led 2021, 20:22
od AndyWolf
Trosku som sa cez víkend pohral s interiérom nech je ta toyota o trosku viac VIP, pridal som "držiak na šampanské" na palubovku,do zadu som zasa na zadne sedadla pridal stolík na ps4 a na strop obrazovky. Dnes som pokračoval ďalej hodil som to do farby "obložil umele drevo" na vnútorne dvere a palubovku (nie je ešte cela hotová chyba mi tam kúsok co musím dokončiť) , pridal koberček a zmenil kolesa za bbs-ka na ktorých vyzerá lepšie aspoň mne sa viac paci na bbs-kach.
A v photoshope som si urobil časopisy, obaly na hry a vrch ps-ka a tak isto obrazovky. A nato ze som prvý krát robil "koberec" vyšlo to celkom dobre. A áno bude mat aj rakvu hore.
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
19 led 2021, 20:23
od AndyWolf
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
20 led 2021, 00:11
od JoseFxx
Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
20 led 2021, 20:47
od Petr Eis
Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
20 led 2021, 22:19
od HolecM
JoseFxx píše:Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.
V tom ohledně Octavie si dovolím oponovat, protože motory současné Octavie atd zdaleka nevydrží to co motory v první generaci.... Mám 1.9 TDI a to co tam mám nalítaný,to by u současné byla tak minimálně 2x generálka.... mám tam skoro 600 000 a turbo stále původní.Co se dělá pravidelně je olej a rozvody. Sériově to byla 66 kW po čipu to má přes 80 kW a to turbo tlačí do bezvědomí jak já říkám, protože i při 4000 ot. ten šneček pořád tlačí
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
20 led 2021, 22:49
od Zarok
Petr Eis píše:Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný

Souhlas. JZko bude mit urcite lepsi uplatneni nez ta v6 co se do toho dava.
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 10:56
od JoseFxx
Petr Eis píše:Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný

Ano vím čeho je ten motor schopný a co umí, ale zástavba tohoto motoru jaksi prostorově nejde, musel bys prodlužovat čumák. V6 je kratší jak L6.
Pokud jde o motor 2JZ tak ho pod kapotou vozila naposled Toyota Crown verze S170
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 11:02
od JoseFxx
HolecM píše:JoseFxx píše:Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.
V tom ohledně Octavie si dovolím oponovat, protože motory současné Octavie atd zdaleka nevydrží to co motory v první generaci.... Mám 1.9 TDI a to co tam mám nalítaný,to by u současné byla tak minimálně 2x generálka.... mám tam skoro 600 000 a turbo stále původní.Co se dělá pravidelně je olej a rozvody. Sériově to byla 66 kW po čipu to má přes 80 kW a to turbo tlačí do bezvědomí jak já říkám, protože i při 4000 ot. ten šneček pořád tlačí
Ty vado máš 80kW v čipu po 600000Km hmm bomba, turbo tlačí do bezvědomí a za tebou se pálej saze

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 11:22
od HolecM
Hele já to myslel spíš tak, že ty nový motory nejsou takový držáky jako ty starý,saze se za mnou nepálej,zadek auta je čistý, kouří to tomu kdo tam posílá moc nafty, když máš kvalitně načipovanou jednotku málo kdy to kouří nějak extrémně. Ohledně svého vozu jsem to napsal jen jako příklad co ten starý motor vydrží km aniž by potřeboval nějaký extrémní opravy, generálky atd. Třeba 3 i 4 gen. Octavie je celkem pěkná,ale s tím jak se dnes dělají motory, raději zůstanu věrný svému starému vozu dokud nás STK nerozdělí

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 11:30
od JoseFxx
HolecM a podle čeho soudíš, že moderní motory jsou na prd a nevydrží to co ty staré? Co podle tebe znamená GO u naftového motoru.
Ano to je furt to staromilectví. Ukápněme slzu, za staré auta, bylo prostě víc in, ale.....
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 13:40
od HolecM
Hele soudím podle toho co vidím kolem sebe u lidí co mají nové auto,ale jo asi v tom hraje roli údržba,jak člověk jezdí, přísnější emise a tudíž potřeba opravdu kvalitního paliva,ale mne třeba auto jezdí dodnes s původním turbem, vstřiky jsou taky originál z výroby,spojka až na to že se občas nevrátí pedál je taky ok ( tam je chyba u pedálu nikoliv ve spojce jako takové ) auto bylo dříve jako firemní,jezdil mne sním kde kdo a přesto vše drží a u známých kolem je to tam po 120 tis km nové turbo, vstřiky atd.... Ale kašlem na to nebudeme to tu plnit řečmi mimo model.... Jinak kamarád má Lexus IS200 a taky první co bylo tak tam putoval 2jz
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 14:02
od JoseFxx
Toyota Altezza mezi lety 1998-2005 motor 2jz měla.
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 14:31
od HolecM
To nevím,o tohle se zas až tolik nezajímám,wiki mne vyplivla akorát že IS300 mělo 2jz on má IS200 a tam podle wiki byli jiné,proto to měnil
Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Napsal:
21 led 2021, 15:19
od Cwok
Wiki je soubor znalostí lidí i ty tam můžeš měnit příspěvky když máš po drobnější informace o dané věci..Takže je dobré si uvědomit že je rozdíl mezi vývozem pro Japonsko americký trh a nebo pro evropský...japonci a Američani tam mohli mít jiný motor než Evropa.Dám příklad kvůli pravo a levo stranému řízení Jedni měli na přímo ovládanou spojku a druhy kapalinou Z důvodu pozice motoru a převodovky...Nadále musíte brát výběhové typy když se končí výroba nějakého modelů všechno co se na to kdy vyvinulo se naplácá všechny motory co zbyly ve skladu se taky na plácaj a vzniknou takové ty konečné paskvily...