Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Závodní a osobní automobily ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Toyota AWS210 V.I.P.

Odeslat odpověď
Příspěvků: 29 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod AndyWolf » 25 pro 2020, 14:38

Tak do mojej rodinky crown práve pribudol nový člen ,poslednú dobu som si dosť obľúbil VIP štyl a hlavne crown-ky. Farba modelu bude taka istá ako na ostatných crown-kach.
Tak na tuto stavbu sa už veľmi teším ale asi si to už nechám na nový rok, lebo by som sa rad chcel s touto kráskou trosku viac vyhrať a "swapnuť" 2jz do nej :)
tak vám prajem šťastne a veselé :D

IMG-1444.jpg

IMG-1447.jpg

IMG-1451.jpg

IMG-1452.jpg

IMG-1453.jpg



Môj gang sa pomaličky rozrastá

IMG-1407.jpg

IMG-1409.jpg

IMG-1416.jpg

IMG-1415.jpg

Uživatelský avatar
AndyWolf
 
Příspěvky: 227
Registrován: 09 led 2016, 16:27
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod AndyWolf » 19 led 2021, 20:22

Trosku som sa cez víkend pohral s interiérom nech je ta toyota o trosku viac VIP, pridal som "držiak na šampanské" na palubovku,do zadu som zasa na zadne sedadla pridal stolík na ps4 a na strop obrazovky. Dnes som pokračoval ďalej hodil som to do farby "obložil umele drevo" na vnútorne dvere a palubovku (nie je ešte cela hotová chyba mi tam kúsok co musím dokončiť) , pridal koberček a zmenil kolesa za bbs-ka na ktorých vyzerá lepšie aspoň mne sa viac paci na bbs-kach.
A v photoshope som si urobil časopisy, obaly na hry a vrch ps-ka a tak isto obrazovky. A nato ze som prvý krát robil "koberec" vyšlo to celkom dobre. A áno bude mat aj rakvu hore.

IMG-1829.jpg

IMG-1835.jpg

IMG-1836.jpg

IMG-1843.jpg


IMG-1725.jpg

IMG-1723.jpg

IMG-1721.jpg

IMG-1722.jpg


IMG-1801.jpg

IMG-1849.jpg

Uživatelský avatar
AndyWolf
 
Příspěvky: 227
Registrován: 09 led 2016, 16:27
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod AndyWolf » 19 led 2021, 20:23

Snímka.PNG

Uživatelský avatar
AndyWolf
 
Příspěvky: 227
Registrován: 09 led 2016, 16:27
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod JoseFxx » 20 led 2021, 00:11

Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.
Uživatelský avatar
JoseFxx
 
Příspěvky: 2442
Registrován: 24 kvě 2011, 10:36
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod Petr Eis » 20 led 2021, 20:47

Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný :wink:
Uživatelský avatar
Petr Eis
 
Příspěvky: 873
Registrován: 18 srp 2006, 20:07
Bydliště: Havlíčkův Brod
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod HolecM » 20 led 2021, 22:19

JoseFxx píše:Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.

V tom ohledně Octavie si dovolím oponovat, protože motory současné Octavie atd zdaleka nevydrží to co motory v první generaci.... Mám 1.9 TDI a to co tam mám nalítaný,to by u současné byla tak minimálně 2x generálka.... mám tam skoro 600 000 a turbo stále původní.Co se dělá pravidelně je olej a rozvody. Sériově to byla 66 kW po čipu to má přes 80 kW a to turbo tlačí do bezvědomí jak já říkám, protože i při 4000 ot. ten šneček pořád tlačí
HolecM
 
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2020, 21:39
Bydliště: Březolupy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod Zarok » 20 led 2021, 22:49

Petr Eis píše:Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný :wink:

Souhlas. JZko bude mit urcite lepsi uplatneni nez ta v6 co se do toho dava.
Zarok
 
Příspěvky: 161
Registrován: 17 pro 2017, 10:21
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod JoseFxx » 21 led 2021, 10:56

Petr Eis píše:Ehm.... Víš co je 2jz? Víš kde všude se používá a čeho je ten agregát schopný?
Jestli jsi aspoň na jednu z těch otázek odpověděl "ano", tvůj komentář o horším motoru je úplně zbytečný :wink:


Ano vím čeho je ten motor schopný a co umí, ale zástavba tohoto motoru jaksi prostorově nejde, musel bys prodlužovat čumák. V6 je kratší jak L6.

Pokud jde o motor 2JZ tak ho pod kapotou vozila naposled Toyota Crown verze S170
Uživatelský avatar
JoseFxx
 
Příspěvky: 2442
Registrován: 24 kvě 2011, 10:36
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod JoseFxx » 21 led 2021, 11:02

HolecM píše:
JoseFxx píše:Technická, proč do toho vložíš horší motor než to auto skutečně mělo? Zajímavý a neogický krok. Jako bych do současné Octavie dával motor z první generace.
No tvoje volba.

V tom ohledně Octavie si dovolím oponovat, protože motory současné Octavie atd zdaleka nevydrží to co motory v první generaci.... Mám 1.9 TDI a to co tam mám nalítaný,to by u současné byla tak minimálně 2x generálka.... mám tam skoro 600 000 a turbo stále původní.Co se dělá pravidelně je olej a rozvody. Sériově to byla 66 kW po čipu to má přes 80 kW a to turbo tlačí do bezvědomí jak já říkám, protože i při 4000 ot. ten šneček pořád tlačí


Ty vado máš 80kW v čipu po 600000Km hmm bomba, turbo tlačí do bezvědomí a za tebou se pálej saze :grin:
Uživatelský avatar
JoseFxx
 
Příspěvky: 2442
Registrován: 24 kvě 2011, 10:36
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod HolecM » 21 led 2021, 11:22

Hele já to myslel spíš tak, že ty nový motory nejsou takový držáky jako ty starý,saze se za mnou nepálej,zadek auta je čistý, kouří to tomu kdo tam posílá moc nafty, když máš kvalitně načipovanou jednotku málo kdy to kouří nějak extrémně. Ohledně svého vozu jsem to napsal jen jako příklad co ten starý motor vydrží km aniž by potřeboval nějaký extrémní opravy, generálky atd. Třeba 3 i 4 gen. Octavie je celkem pěkná,ale s tím jak se dnes dělají motory, raději zůstanu věrný svému starému vozu dokud nás STK nerozdělí :) :)
HolecM
 
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2020, 21:39
Bydliště: Březolupy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod JoseFxx » 21 led 2021, 11:30

HolecM a podle čeho soudíš, že moderní motory jsou na prd a nevydrží to co ty staré? Co podle tebe znamená GO u naftového motoru.
Ano to je furt to staromilectví. Ukápněme slzu, za staré auta, bylo prostě víc in, ale.....
Uživatelský avatar
JoseFxx
 
Příspěvky: 2442
Registrován: 24 kvě 2011, 10:36
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod HolecM » 21 led 2021, 13:40

Hele soudím podle toho co vidím kolem sebe u lidí co mají nové auto,ale jo asi v tom hraje roli údržba,jak člověk jezdí, přísnější emise a tudíž potřeba opravdu kvalitního paliva,ale mne třeba auto jezdí dodnes s původním turbem, vstřiky jsou taky originál z výroby,spojka až na to že se občas nevrátí pedál je taky ok ( tam je chyba u pedálu nikoliv ve spojce jako takové ) auto bylo dříve jako firemní,jezdil mne sním kde kdo a přesto vše drží a u známých kolem je to tam po 120 tis km nové turbo, vstřiky atd.... Ale kašlem na to nebudeme to tu plnit řečmi mimo model.... Jinak kamarád má Lexus IS200 a taky první co bylo tak tam putoval 2jz
HolecM
 
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2020, 21:39
Bydliště: Březolupy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod JoseFxx » 21 led 2021, 14:02

Toyota Altezza mezi lety 1998-2005 motor 2jz měla.
Uživatelský avatar
JoseFxx
 
Příspěvky: 2442
Registrován: 24 kvě 2011, 10:36
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod HolecM » 21 led 2021, 14:31

To nevím,o tohle se zas až tolik nezajímám,wiki mne vyplivla akorát že IS300 mělo 2jz on má IS200 a tam podle wiki byli jiné,proto to měnil
HolecM
 
Příspěvky: 89
Registrován: 19 lis 2020, 21:39
Bydliště: Březolupy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Toyota AWS210 V.I.P.

Příspěvekod Cwok » 21 led 2021, 15:19

Wiki je soubor znalostí lidí i ty tam můžeš měnit příspěvky když máš po drobnější informace o dané věci..Takže je dobré si uvědomit že je rozdíl mezi vývozem pro Japonsko americký trh a nebo pro evropský...japonci a Američani tam mohli mít jiný motor než Evropa.Dám příklad kvůli pravo a levo stranému řízení Jedni měli na přímo ovládanou spojku a druhy kapalinou Z důvodu pozice motoru a převodovky...Nadále musíte brát výběhové typy když se končí výroba nějakého modelů všechno co se na to kdy vyvinulo se naplácá všechny motory co zbyly ve skladu se taky na plácaj a vzniknou takové ty konečné paskvily...
Cwok se loučí...Allah Akbar ať tě doprovází na cestě plné strastí a nedovolí ti slepit ruce... [-o<

viewtopic.php?f=334&t=132172

Grand Turismo on-line de Saint-Exupéry-Croix - A Cwok Rh:B- Logitech G29 : https://youtu.be/Qysfd3jU06M
Uživatelský avatar
Cwok
 
Příspěvky: 408
Registrován: 15 úno 2020, 16:51
Bydliště: Kadaň
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 29 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY