Peteru: Díky za tip na barvu, ale už to měnit nebudu (omlouvám se). Navíc jsem ty lžičky opravdu dlouho srovnával s dostupnejma fotkama a myslím si, že ten Pale Gold je dostatečně věrnej odstín.
A tady jsou fotky z postupu. Do surfu (Etch Primer) a bílýho finishingu 1.500 jsem dal kastli, přední splitter a zrcátka (v podstatě jediný části kastle). Takže tady jsou fotky. Snad se bude líbit a poprosím klidně i kritický připomínky, protože vy na to máte lepší oko.
Konečně jsem se dostal k tomu, abych nastříkal tu krásnou zelenou. Ta zelená je nádherná a to ještě není ani zalakovaná a vyleštěná. Hezčí barvu jsem snad zatím nestříkal (vím, že jsem to říkal už u Lamba, ale je to pravda). Ta zelená dost září i tak. Jinak jsem jel podle těch lžiček takže ta zelená je nastříkaná na vrstvě stříbrné. Takže tady jsou fotky a snad se budou líbit:
Musím se k něčemu přiznat. Když jsem si procházel (pro zajímavost) všechny možný zbarvení z tý výroční edice Ferrari k 70-ti letům značky, tak ve mě začal trošku hlodat červík pochybností ohledně výběru zbarvení, protože třeba ta modrá s bílým číslem 235 nebo Magnum PI jsou taky moc pěkný zbarvení. Ale když jsem nastříkal tu zelenou a viděl výsledek, tak pochyby zmizely jak pára nad hrncem.
Michale: Díky za upozornění a omlouvám se, ale ty dveře nejsou v reálu zase tolik vidět. Ta fotka to hrozně vytahuje. Ani nevím, jak to vzniklo.
Rendo: Díky.
Rolfi: Díky za upozornění i na ten práh, ale asi jsem už slepej a ničeho jsem si nevšim (a to jsem si myslel, že jsem to kontroloval dostatečně pečlivě ). Podívám se na to ještě jedou. Navíc ten práh nebude takhle zelenej ale půjde podle reálu do takové lehce šedočerné (podobně, jako většina intoše - dveře, palubka...), ale to ještě nevím, jakou barvou udělám. Možná smoke? Podle fotek se mi to totiž zdá na klasickou černou moc světlý a na šedou, co mám, tak zase moc tmavý. Tady je odkaz: https://www.google.com/search?q=ferrari ... Xe-fEG0pZM
Zdravím, dneska jen textově, jelikož další postup nestojí za foto. V podstatě všechno mimo leptů je v surfu a teď momentálně se peru s kolama (diskama). Navíc čekám na vhodnou barvu na brzdiče (taková zvláštní fialová) a na interiér (něco jako smoke, ale vypadá to, že o kousek tmavší). A taky probíhá příprava na karbonovačku.
Zdravím a prosím vás o radu. Karbonování dílů mi šlo sice dobře (s tím průsvitným karbonem od MFH, co mění barvu podel podkladové barvy se děalá supr - je krásně poddajnej), ale chtěl jsem se zeptat, co děláte proti tomu, aby se karbon na hranách a okrajích dílů oloupal? Ptám se, protože budu muset znova karbonem potáhnout středovou konzolu a nechci, aby se to stalo znova (karbon se mi bohužel takhle oloupal na dost viditelnejch místech).