Když stála práce na Impreze, tak jsem rozvrtal tuto krásku. Model mi vybrala žena, protože usoudila, že ve vitríně se mi hromadí jen jakési staré křápy (většina jsou japonci z 90´). Prý musím postavit něco pěknějšího Naštěstí nová Supra splňuje moje hlavní zaměření na japonské káry, takže proč vlastně ne? Novinka od Tamky je jedním slovem perfektní. Tak rychle očištěné díly od děliček jsem neměl snad nikdy v životě. Naprosté minimum velkých děliček, menší stačilo jen přeškrábnout hranou skalpelu nebo jemně líznout brousítkem a bylo hotovo.
Zatím jsem nasurfoval všechny díly a slepil díly kastle. Tady bylo potřeba trošku brousit do roviny navazující spoje, protože mi tam vzniknul vždy malý schod a hrozil by zde probrus laku, když bych to nesrovnal. Možná to bylo jen mýma rukama, ale trošku brousit doporučuju. Pak přišel na řadu šedý surf, oprava drobností, pak bílý surf, ale ten mi nekryje tak hezky. Abych se vyvaroval chybě z Lexusu LFA, kdy se mi nepodařilo stříknout všechny díly kastle stejným odstínem bílé přes šedou, zvolil jsem metodu nástřiku bílé barvy z lakovny, která skvěle kryje. S ženou jsme vybrali tu nejhezčí barvu na Supru, ale současně tu nejhorší na stříkání - origo žlutou
V plánu je v podstatě krabička a užít si propracovanost a krásu stavebnice. Stavím vždy japonskou pravostrannou verzi, ale tam se mi nelíbí (barevne mi neladí) černočervený interiér, takže ten udělám po vzoru evropské verze černý. Vyzkouším si také pár nových postupů, jako např preshading v interiéru. Ještě nejsem rozhodlý, jestli kola budou origo dvoubarevná nebo je stříknu celé do černa
Kdo to všechno přelouskal, tak tomu díky, tady foto