
- Tři krabičky od Hasegawy, reedice jsou poněkud "odfláknuté"
Zdravím všechny modeláře, ač jsem prostý lepič, začínají se mi hromadit rozvrtané, nedokončené stavebnice, ve kterých nějak nejsem schopen postupovat, rozhodl jsem se proto postavit něco jednoduchého, nenáročného a hlavně "rychlého", jen tak pro radost, abych zase jednou něco i dokončil

Poté, co se na CMK objevily reedice Hasegawy Joest Porsche 962C a Sauber Mercedes C9 z roku 1988, zalovil jsem v kytníku a vytáhl ještě Jaguar XJR8 sprint a s nostalgií si zavzpomínal na rok 1988, kdy jsem strávil nádherný víkend na závodech WSPC 360 km Brno, kdy se mistrovství světa jelo jedinkrát na našem území a kde jsem měl možnost tyhle auta vidět naživo a tak jsem si tyhle dvě stavebnice dokoupil s úmyslem postavit všechny tyhle tři nádherné placky, jež v Brně v kategorii C1 startovaly. Původně jsem se chtěl vloudit do skupiny čistých krabiček, ale jak se ukázalo, abych se alespoň přiblížil tomu, co skutečně v Brně závodilo, budou nějaké ty drobné úpravy zase nutné. Otázka tedy zní, čím začít? Jako nejjednodušší se mi jevil Sauber, ovšem ten v Brně startoval s jinou přední kapotou, než je ve stavebnici a překvapením pro mně byly i matné obtisky, jež tato stavebnice obsahuje a tak jsem objednal lepty a obtisky od Studia 27, které jsem vyštrachal u různých prodejců na NETu a nyní tedy na ně čekám. Nejhůře na tom je naopak Jaguar, kde je v podstatě použitelná pouze přední kapota, dál už se auto startující v Brně lišilo úplně, protože se jednalo o typ XJR9, nikoli XJR8, který mám a budu to zřejmě řešit spojením přídě z XJR8 a zadní částí z XJR9 Le Mans ze stejného roku a od stejného výrobce, tedy Hasegawy. Nakonec jsem pro začátek zvolil Porsche 962C týmu Joest, startovní číslo 7 osádky Bob Wolek, John Winter, kde se sice také nějakým těm drobným úpravám nevyhnu, ale snad se v tom zase nezaseknu, k čemuž mi má dopomoci i toto vlákno, které mě snad bude popohánět

Jelikož se závod uskutečnil u nás, domníval jsem se, že o dostatek fotodokumentace nebude nouze, ale opak je bohužel pravdou a fotografií z tohoto konkrétního závodu zrovna mnoho není, ale něco málo ano a také mám sestřih závodu na videu od Duke Video Motorsport.

Pokud by se chtěl někdo přidat, určitě to uvítám, bo motivace není nikdy dost
